De wedstrijd is inderdaad tot een 3-0 winst voor Roemenië bepaald.Mij wel. Maar 3-0 voor Roemenie lijkt nu de oplossing te worden.
De wedstrijd is inderdaad tot een 3-0 winst voor Roemenië bepaald.Mij wel. Maar 3-0 voor Roemenie lijkt nu de oplossing te worden.
Letland, Abu, Letland. Maar wel een blamage inderdaad, je mag als Andorra zijnde niet met 5-0 verliezen van een land als Letland.Andorra verliest met 0-5 van Estland, blij dat Spa-Dui vanavond ook was, anders had iedereen het nu over Andorra. #blamage
De eerste 4 speelrondes van de volgende editie zijn al in juni 2022. Vanwege het WK 2022 zijn er namelijk geen interlandperiodes in oktober en november 2022.In oktober 2021 wordt de Nations League finaleronde gespeeld, in Italië (Milaan en Turijn)
De loting is begin december.
Zeker is al dat Italië op 6 oktober speelt, de andere halve finale is 1 dag later. Op 10 oktober zijn de duels om plek 3 en 4 en de finale.
In maart 2022 (!!!!) worden de degradatieplayoffs gespeeld van divisie C:
Moldavië - Kazachstan
Estland - Cyprus
De verliezers van de duels (uit/thuis) degraderen naar divisie D.
En dan gaan we in september 2022 weer verder met de volgende editie
O ja, tuurlijk. Dat wordt dan snel loten in maart om in juni weer te beginnen...De eerste 4 speelrondes van de volgende editie zijn al in juni 2022. Vanwege het WK 2022 zijn er namelijk geen interlandperiodes in oktober en november 2022.
De voorbereiding voor het WK zal in 2022 korter zijn dan normaal om de nationale competities zo kort mogelijk stil te leggen. Mogelijk zelfs nog competitiewedstrijden 2,5 of 1,5 week voor de start van het WK.En de laatste 2 speelrondes zie ik zijn eind september... Dat gaat een hele gekke kalender worden dat seizoen... Dan zal de groepsfase CL dus in augustus beginnen lijkt me? Want na die interlandbreak van september zijn nog 3-4 weken voordat de spelers afgestaan moeten worden voor het WK.
Mooi dat we niet meer meedoen aan deze onzin.De voorbereiding voor het WK zal in 2022 korter zijn dan normaal om de nationale competities zo kort mogelijk stil te leggen. Mogelijk zelfs nog competitiewedstrijden 2,5 of 1,5 week voor de start van het WK.
Maar dat is toch idioot. Hoe moeten de bondscoaches dan hun team voorbereiden? In de interlandbreak van september is daar ook bijna geen tijd voor, dan spelen ze 2 duels...De voorbereiding voor het WK zal in 2022 korter zijn dan normaal om de nationale competities zo kort mogelijk stil te leggen. Mogelijk zelfs nog competitiewedstrijden 2,5 of 1,5 week voor de start van het WK.
Ik neem aan dat de amateurcompetities niet stilgelegd worden tijdens dat WK. Maar over het exacte competitieprogramma van 2022-23 is nog geen definitief besluit genomen.Spelen de lagere niveaus wel door tijdens het wk?
Dat doen ze nu ook tijdens een internationale break. Denk dat dat dus ook het criterium zal gaan worden, want ergens moet je de grens trekken.In Engeland gaan League One en League Two gewoon door tijdens het WK.
Dat zijn voornamelijk de Jong-teams en een paar andere clubs (Volendam en NEC dit seizoen). Die hebben wel (jeugd)internationals, maar lijkt me sterk dat daar ook spelers tussen zitten die naar het WK gaan.Dat doen ze nu ook tijdens een internationale break. Denk dat dat dus ook het criterium zal gaan worden, want ergens moet je de grens trekken.
Ben wel benieuwd hoe het dan bv met de KKD gaat. Nu spelen een aantal teams niet in die interlandbreak en halen dat 1 week later in. Dat wordt dan wel een punt nu, want dat zou dan betekenen dat ze 5-6 duels gaan achterlopen.