UEFA Nations League

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mij wel. Maar 3-0 voor Roemenie lijkt nu de oplossing te worden.

Wales en Finland mogen midweeks onderling uitmaken wie er promoveert.
 

Kielse Rat

Well-known member
Mooi, want het boeit natuurlijk ook vrijwel niemand wanneer Roemenië-Noorwegen gespeeld gaat worden.

De echte liefhebbers van het spel hadden deze wedstrijd natuurlijk al lang opgeschreven in hun agenda.

Hopelijk geven we woensdag tegen Denemarken weer niet spectaculair de groepswinst uit handen zoals in de vorige editie.
 

ALenstra

Well-known member
Ziet er naar uit dat voor de aankomende eindronde in de hoogste klasse geen deelnemer meedoet van de vorige eindronde in Portugal.
 

Abubakari

Well-known member
Het boeit jou niet... Maar n = 1 is nooit n = iedereen... ;)
Vandaar dat ik vrijwel niemand zei ipv niemand. Ik permitteer mij nog steeds de gedachte dat het gros van de voetballiefhebbers niet wakker ligt van de gedachte dat er nog geen datum is voor deze wedstrijd. Dat dat percentage op dit forum wat hoger ligt zal dan verder wel, maar dat zegt meer over hen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
@ForzaAZ heb jij al iets gelezen over het volgende: bij het komende EK zit sowieso 1 ploeg uit elke divisie van de Nations League. Nu de NL is veranderd, en divisie D nog maar uit 7 ploegen bestaat lijkt het me toch niet dat er ook 1 ploeg uit divisie D naar de EK 2024 mag? Weet je hoe ze dit gaan oplossen?
 

Forza AZ

Well-known member
@ForzaAZ heb jij al iets gelezen over het volgende: bij het komende EK zit sowieso 1 ploeg uit elke divisie van de Nations League. Nu de NL is veranderd, en divisie D nog maar uit 7 ploegen bestaat lijkt het me toch niet dat er ook 1 ploeg uit divisie D naar de EK 2024 mag? Weet je hoe ze dit gaan oplossen?
Over de kwalificatie voor het EK 2024 is nog geen besluit genomen door de UEFA.
 

Forza AZ

Well-known member
Zwitserland-Oekraïne is afgelast vanwege meerdere Corona-besmettingen bij Oekraïne. Het hele elftal moet nu in quarantaine van de Zwitserse autoriteiten.
 

Maasveld

Well-known member
Spanje komt er constant op recht doorheen. Logisch natuurlijk met die PSV'er op linksback bij Duitsland.
 
Bovenaan