Abubakari
Well-known member
Mooi, want het boeit natuurlijk ook vrijwel niemand wanneer Roemenië-Noorwegen gespeeld gaat worden.Dan zijn we snel klaar, want die zijn er niet.... Vandaar ook mijn opmerking.
Mooi, want het boeit natuurlijk ook vrijwel niemand wanneer Roemenië-Noorwegen gespeeld gaat worden.Dan zijn we snel klaar, want die zijn er niet.... Vandaar ook mijn opmerking.
Niet, wordt waarschijnlijk reglementaire 3-0 voor Roemenië.Ben benieuwd wanneer ze dit gaan inhalen...
Ja, voor Oostenrijk-Noorwegen van a.s. woensdag. Maar Roemenië-Noorwegen van vanavond is niet gespeeld.Noorwegen heeft toch een team opgeroepen met alleen maar in het buitenland spelende Noren?
Mooi, want het boeit natuurlijk ook vrijwel niemand wanneer Roemenië-Noorwegen gespeeld gaat worden.
Natuurlijk.Ja, voor Oostenrijk-Noorwegen van a.s. woensdag. Maar Roemenië-Noorwegen van vanavond is niet gespeeld.
Het boeit jou niet... Maar n = 1 is nooit n = iedereen...Mooi, want het boeit natuurlijk ook vrijwel niemand wanneer Roemenië-Noorwegen gespeeld gaat worden.
Vandaar dat ik vrijwel niemand zei ipv niemand. Ik permitteer mij nog steeds de gedachte dat het gros van de voetballiefhebbers niet wakker ligt van de gedachte dat er nog geen datum is voor deze wedstrijd. Dat dat percentage op dit forum wat hoger ligt zal dan verder wel, maar dat zegt meer over hen.Het boeit jou niet... Maar n = 1 is nooit n = iedereen...
Over de kwalificatie voor het EK 2024 is nog geen besluit genomen door de UEFA.@ForzaAZ heb jij al iets gelezen over het volgende: bij het komende EK zit sowieso 1 ploeg uit elke divisie van de Nations League. Nu de NL is veranderd, en divisie D nog maar uit 7 ploegen bestaat lijkt het me toch niet dat er ook 1 ploeg uit divisie D naar de EK 2024 mag? Weet je hoe ze dit gaan oplossen?
Ze laten hem wel zwemmen.Spanje komt er constant op recht doorheen. Logisch natuurlijk met die PSV'er op linksback bij Duitsland.
Allemaal leuk en aardig maar Duitsland is natuurlijk nog lang geen Bayern.