UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

  • Nederland

    Stemmen: 6 66,7%
  • Portugal

    Stemmen: 3 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Maasveld

Well-known member
Janssen begint zich voor Abu een beetje te ontwikkelen als Messi voor Janssen qua obsessie.

Kunnen we het weer over de Nation League hebben dames?
Hmm, ik dacht eerder aan Daley Blind. Dat er een obsessie is, is echter wel duidelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ik kijk wel al sinds de kwalificatie uit naar deze dag. Lekker met wat vrienden kijken. BBQ aan en bier erbij. Ik heb er wel zin in.
 

Mario

Well-known member
De NL is vooral de comeback waarop we zolang hebben gewacht. Het spelen van toernooien met Oranje erbij blijft toch het leukste. Op naar 2020!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik kijk er zeker naar uit. Natuurlijk is het lang niet zo belangrijk als een EK of WK, maar het is wel gewoon een prijs. Wat die prijs ook waard is, het winnen van een beker na het verslaan van de wereldkampioen, de vorige wereldkampioen, de nummer 4 van het WK en de huidige Europees kampioen zou een wereldprestatie zijn na de slechte periode die Oranje heeft gehad.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoofdscherm Nation League en bijscherm de optocht van Canada.
 

Batigoal

Well-known member
Natuurlijk kijk ik er naar uit. Gewoon een mooie pot waar in tegenstelling tot die verschrikkelijke oefeninterlands eindelijk wat op het spel staat. En o ja, als we verliezen is het natuurlijk #koemanout!!!1!
 
Bovenaan