UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

  • Nederland

    Stemmen: 6 66,7%
  • Portugal

    Stemmen: 3 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

U.G.

Well-known member
Ha, nou volgens Janssen niet. Maar die is verliefd op Messi dus misschien dat dat meespeelt.

Janssen ?

Ik ga het je eerlijk zeggen ; ik vind Janssen de beste forumlid. Als ik soms meelees kan ik z'n humor wel waarderen. Vroeger was het meer een irritante kerel. Maar ja, hoe kun je Ronaldo tegenwoordig nog bashen zonder knipoog ook :D
 

Janssen

Well-known member
UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

Janssen ?

Ik ga het je eerlijk zeggen ; ik vind Janssen de beste forumlid. Als ik soms meelees kan ik z'n humor wel waarderen. Vroeger was het meer een irritante kerel. Maar ja, hoe kun je Ronaldo tegenwoordig nog bashen zonder knipoog ook :D

Don?t feed the trolls.

Verder hoop ik van harte dat jullie snel weer een echte wereldster voortbrengen, het is nogal karig sinds Rui Costa.
 

Janssen

Well-known member
UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

Wil je nou beweren dat jij geen troll bent met je vakx achtige posts over Ajax of wil je gewoon niet dat UG op jou reageert?

Lol, een of andere boerenpummel die op een internetforum doet alsof-ie voor Ajax is en dan ook nog daadwerkelijk op de kast gaat als iemand iets lelijks zegt over die club. Kansloos.
 

Abubakari

Well-known member
Wie verwijderde ook alweer al zijn posts omdat hij woedend was toen ik iets positiefs over Sunday Oliseh postte in een Fortuna topic, dat was jij toch, Janssen? Zeker op je hoofd gevallen toen je van de kast viel.
Net als bij vakx kan ik me niet voorstellen dat jij echt bestaat.

Maar wel grappig dat juist jij zegt dat je geen trolls moet voeren, je moet wel heel dom zijn om dat serieus te menen. Maar nu zal de dooddoener "running gag" wel weer volgen.

Nu niet gelijk al je posts gaan verwijderen hoor.
 

Abubakari

Well-known member
Lol, een of andere boerenpummel die op een internetforum doet alsof-ie voor Mx Verstappen is en dan ook nog daadwerkelijk op de kast gaat als iemand iets lelijks zegt over die coureur.Kansloos.
 

Janssen

Well-known member
Lol, een of andere boerenpummel die op een internetforum doet alsof-ie voor Mx Verstappen is en dan ook nog daadwerkelijk op de kast gaat als iemand iets lelijks zegt over die coureur.Kansloos.

Misschien het schuim even van je gezicht vegen dan zie je dat je in het verkeerde topic zit.
 

Abubakari

Well-known member
Ja hoor Janssen. Weet je nog wie er ooit schuimbekkend in de modcrew een poll maakte met "Abu er uit of ik er uit"? Toonde je je ware gezicht even. Een intrieste walg die gaat stampvoeten als ie zijn zin niet krijgt. En die onophoudelijk zuigt over Ajax maar direct op de rapporteer knop drukt als iemand een opmerking over Oliseh plaatst. En als daar niet op gereageerd wordt al zijn posts verwijderd.
Over schuimbekkend en op de kast zitten gesproken.

Je bent echt twee druppels water met vakx, die reageerde ook meestal op de manier waarop jij nu reageert. :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Janssen begint zich voor Abu een beetje te ontwikkelen als Messi voor Janssen qua obsessie.

Kunnen we het weer over de Nation League hebben dames?
 

Janssen

Well-known member
UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

Janssen begint zich voor Abu een beetje te ontwikkelen als Messi voor Janssen qua obsessie.

Ik ben al lang blij dat-ie dit soort rants tegenwoordig op het forum doet en niet per PB. Gun de rest ook wat vertier.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben al lang blij dat-ie dit soort rants tegenwoordig op het forum doet en niet per PB. Gun de rest ook wat vertier.
Dit soort rants?
Lol, een of andere boerenpummel die op een internetforum doet alsof-ie voor Ajax is en dan ook nog daadwerkelijk op de kast gaat als iemand iets lelijks zegt over die club. Kansloos.

Nou ja, wel mooi dat je niet meer op het rapportage knopje drukt.
 
Bovenaan