Tweede Kamerverkiezingen 22 november 2023

Ik stem op

  • BBB

  • PVDA / GL

  • VVD

  • PVV

  • D66

  • PVDD

  • SP

  • CDA

  • JA21

  • Volt

  • FVD

  • Christenunie

  • SGP

  • DENK

  • BVNL

  • BIJ 1

  • 50 Plus

  • Iets anders

  • Nieuw Sociaal Contract

  • Aant Jelle Soepboer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JFK

Well-known member
Ondertussen heeft Catherine Keyl op het allerlaatste besloten om toch maar niet met dat clubje van Wybren van Haga en Henk Krol in zee te gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat kan je wel stellen.
Maar misschien is die überzure Harm Beertema wat voor Van Haha?
Harm is boos op Geert en gaat de PVV verlaten.

Ja daar zal Geert wel wakker van liggen. Ik begreep uit een staatje dat Harm 1,5 miljoen heeft mogen cashen en er niet al te vaak voor uit zijn bed is gekomen. Beetje slechte timing nu de PVV schijnbaar weer in de lift zit qua peilingen. Wie weet was zijn plaats op de lijst wel voldoende. Nu stelt hij zijn 454 stemmers teleur.
 

zwammy

Well-known member
Bleek het wel goed te doen voor het onderwijs. Maar dan man onze docent wel iets over zeggen
 

JMD

Well-known member
Bleek het wel goed te doen voor het onderwijs. Maar dan man onze docent wel iets over zeggen
Jep. Beertema was vwb onderwijs echt goed, had echt verstand van zaken. Helaas op andere terreinen minder, dus voor onderwijs gaan we hem missen (zeker omdat ook andere onderwijswoordvoerders vertrekken), voor de rest niet
 

Maasveld

Well-known member
Joods, veel Auschwitz ellende in de familie.

Dus...als je het met bepaalde dingen niet eens bent ben je extreemrechts.

Hmmmm, ik denk dat Maasveld dit sarcastisch bedoeld heeft.
Nou ja sarcastisch. Ze heeft wat kritische columns geschreven, waaronder over het nieuwe standbeeld van de zwarte vrouw op het Rotterdamse Stationsplein. Ze door een bepaalde 'gemeenschap' daarop wel zo'n beetje weggezet als extreemrechts.

Die Aant Jelle schijnt ook nog in een nazistisch metalbandje te trommelen. Levensgevaarlijk clubje dat NSC!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja sarcastisch. Ze heeft wat kritische columns geschreven, waaronder over het nieuwe standbeeld van de zwarte vrouw op het Rotterdamse Stationsplein. Ze door een bepaalde 'gemeenschap' daarop wel zo'n beetje weggezet als extreemrechts.

Die Aant Jelle schijnt ook nog in een nazistisch metalbandje te trommelen. Levensgevaarlijk clubje dat NSC!

Op Twitter/X gaat men idd los op die twee. Ik begreep dat zij ook nog in het Marga Bult kamp heeft gezeten. Ik ken haar verder niet en ik heb nooit columns van haar gelezen. We merken het wel.

Aant Jelle is ook een beetje vaag verhaal. Schijnt dat de naam van zijn metal bandje de reden is dat hij populair is bij neo nazi’s.

Het zal wel snel duidelijk worden hoe verschrikkelijk het allemaal is. Voor de niet metal liefhebber is metal natuurlijk sowieso de muziek van de duivel en voor een überlinkschmensch is alles vanaf D66 extreem rechts.
 

De Wolf

Well-known member
Hij was drummer bij een folkmetalband die in het Fries zingt (misschien dat @Abubakari het kent). Beetje soort van Keltische metal. Verder schijnt hij geschiedenisleraar te zijn en een paar kinderboeken te hebben geschreven waar op een Quest manier verhalen uit de Gouden eeuw of Tweede Wereldoorlog verteld worden. Op dit moment is hij wethouder in Dokkum.
 
Bovenaan