Huh? Ik mag toch hopen dat je wel beter weet toch? Dat ligt toch echt wel een stuk genuanceerder.faillisementsgolf
Hertzberger is extreemrechts toch?
Hmmmm, ik denk dat Maasveld dit sarcastisch bedoeld heeft.
Vanaf nu wel.Hertzberger is extreemrechts toch?
Ondertussen heeft Catherine Keyl op het allerlaatste besloten om toch maar niet met dat clubje van Wybren van Haga en Henk Krol in zee te gaan.
Dat kan je wel stellen.Oei, dus nu is het clubje incompleet?
Dat kan je wel stellen.
Maar misschien is die überzure Harm Beertema wat voor Van Haha?
Harm is boos op Geert en gaat de PVV verlaten.
Jep. Beertema was vwb onderwijs echt goed, had echt verstand van zaken. Helaas op andere terreinen minder, dus voor onderwijs gaan we hem missen (zeker omdat ook andere onderwijswoordvoerders vertrekken), voor de rest nietBleek het wel goed te doen voor het onderwijs. Maar dan man onze docent wel iets over zeggen
Beertema kwam er nu pas achter dat alles in de PVV om Wilders draait... Heeft hem 10 jaar gekost om tot die conclusie te komen.Harm is boos op Geert en gaat de PVV verlaten.
Joods, veel Auschwitz ellende in de familie.
Dus...als je het met bepaalde dingen niet eens bent ben je extreemrechts.
Nou ja sarcastisch. Ze heeft wat kritische columns geschreven, waaronder over het nieuwe standbeeld van de zwarte vrouw op het Rotterdamse Stationsplein. Ze door een bepaalde 'gemeenschap' daarop wel zo'n beetje weggezet als extreemrechts.Hmmmm, ik denk dat Maasveld dit sarcastisch bedoeld heeft.
Nou ja sarcastisch. Ze heeft wat kritische columns geschreven, waaronder over het nieuwe standbeeld van de zwarte vrouw op het Rotterdamse Stationsplein. Ze door een bepaalde 'gemeenschap' daarop wel zo'n beetje weggezet als extreemrechts.
Die Aant Jelle schijnt ook nog in een nazistisch metalbandje te trommelen. Levensgevaarlijk clubje dat NSC!
Aant Jelle Soepboer.
Christus te paard, wat een naam joh!