Eef de Kip
Well-known member
Ja en dan Ja21 die nog even wat te zeggen wil hebben, dan haakt d66 snel af, ik zie het niet gebeurenDaar zorgt VVD wel voor.
Ja en dan Ja21 die nog even wat te zeggen wil hebben, dan haakt d66 snel af, ik zie het niet gebeurenDaar zorgt VVD wel voor.
Met JA21 ipv GL/PvdA. VVD en CDA staan nu heel sterk ten om D66 te dwingen met JA21 te gaan en niet met GL/PvdA...Het valt mij alleszins mee:
De partij waar ik op heb gestemd lijkt de grootste geworden.
Radicaal rechts verliest best wel wat zetels.
De VVD blijft onder de 25 zetels ondanks dat ze de wind mee hebben bij radicaal rechtse partijen.
Meest waarschijnlijke kabinet lijkt mij nu D66-CDA-GL/Pvda-VVD. Een andere mogelijkheid is er niet. Op links kom je er niet. Op rechts kom je er zonder PVV niet. Dus zul je rechtdoor moeten.
Een relatief jonge premier, dat zou ik wel toejuichen.Word Jetten gewoon toch.
Helemaal mee eens, daarom heb ik vandaag alsnog VVD gestemd ipv JA21.Wat ben ik blij dat de PvdA en die radicaal linkse Gl terugvalt. Gevaarlijke partij, opflikkeren. Laat Jetten het maar bewijzen. Wel even normaal doen met je achterlijke energie en klimaatdoelen. Prioriteiten.
VOLT is iig nog te begrijpen, die zijn richting D66 gegaan, want VOLT is gewoon net D66 (oke, nog meer pro-Europa).Deel van links heeft wel weer een fantastische verkiezingen. GL/PVDA, Volt, SP allemaal verlies.
Maar die zijn klein en willen graag meedoen, die zullen echt wel zich koest houden.Ja en dan Ja21 die nog even wat te zeggen wil hebben, dan haakt d66 snel af, ik zie het niet gebeuren
En de vorige keer was de exitpoll zelfs 3 zetels te weinig qua PVV...Die man heeft nu al 538x het woord foutmarge genoemd.
GL/PvdA gaat niet gebeuren met de VVD.Met JA21 ipv GL/PvdA. VVD en CDA staan nu heel sterk ten om D66 te dwingen met JA21 te gaan en niet met GL/PvdA...
SP daalt dus opnieuw idd, alleen in 1994 haalden ze minder zetels, daarna groei van 2 naar 5, 9, 9 en 25. En toen 15, 15, 14, 9, 5 en 3(?)
Precies. Dus daarom wordt het D66/CDA/VVD (die zijn sowieso al vaker samen gegaan, en kan zeker met de nieuwe koers van D66) en dan JA21 erbij.GL/PvdA gaat niet gebeuren met de VVD.
Inderdaad.Vage en tevens onbegrijpelijke analyticus die man zeg.
JA21 en D66 gaat niet werken samen. En als D66 zegt we doen het niet. Dan kunnen CDA en VVD nog zo hard willen. Maar die kunnen op rechts zelf helemaal niets.Met JA21 ipv GL/PvdA. VVD en CDA staan nu heel sterk ten om D66 te dwingen met JA21 te gaan en niet met GL/PvdA...
SP daalt dus opnieuw idd, alleen in 1994 haalden ze minder zetels, daarna groei van 2 naar 5, 9, 9 en 25. En toen 15, 15, 14, 9, 5 en 3(?)
VVD en PvdA/GL gaat ook niet werken samen, en dan gaat het CDA mee met de VVD.JA21 en D66 gaat niet werken samen. En als D66 zegt we doen het niet. Dan kunnen CDA en VVD nog zo hard willen. Maar die kunnen op rechts zelf helemaal niets.
Een andere optie dan JA21 is er ook niet en Jetten zal toch premier willen worden. Want VVD gaat nooit met GL.JA21 en D66 gaat niet werken samen. En als D66 zegt we doen het niet. Dan kunnen CDA en VVD nog zo hard willen. Maar die kunnen op rechts zelf helemaal niets.
En dan nog afwachten of Wilders komt 😂Heb wel medelijden met die Michiel Breedveld. De andere verslaggevers staan in een zaal, kunnen met mensen spreken enz. Hij staat daar maar tussen een stuk of 10 journalisten...