Tweede Kamerverkiezingen 17 maart 2021

Ik stem op:


  • Totaal aantal stemmers
    31

de waan

Well-known member
Grootste winnaars van de verkiezingen, als je de peilingen kijkt en vergeet te kijken naar het D66 journaal. Ik denk dat het wel meevalt.

De grootste winnaar van de verkiezingen is de VVD. En nee, voor het schoolvoorbeeld van een narcist die Baudet is, valt een nummer 2 die bijna net zo veel stemmen haalt echt niet mee.

Maar ik ben natuurlijk wel gerhersenspoeld door het D66-jOuRNaAl. 🤪
 

zwammy

Well-known member
Waar staat in mijn post dat ik Baudet geen narcist vind? Kun je met je breezertaal aankomen maar 6 zetels winst is nog altijd een stuk meer dan 3 zetels. Met 1 miljoen subsidie evenveel winst halen dan de partij volt, daar mag je voor op tafel dansen 🥳🥳🥳
 

de waan

Well-known member
Je zegt "Ik denk dat het wel meevalt". Misschien begreep ik het niet goed, maar mijn indruk was dat je verwees naar de spanningen die dit gaat opleveren binnen FvD.

En tja, als ik dingen lees als "D66 journaal", dan weet ik weer waarom ik nooit meer in dit soort topics kwam.

En dat ga ik vanaf nu ook maar weer doen dus.
 

zwammy

Well-known member
Je zegt "Ik denk dat het wel meevalt". Misschien begreep ik het niet goed, maar mijn indruk was dat je verwees naar de spanningen die dit gaat opleveren binnen FvD.

En tja, als ik dingen lees als "D66 journaal", dan weet ik weer waarom ik nooit meer in dit soort topics kwam.

En dat ga ik vanaf nu ook maar weer doen dus.

We zullen een maand afwachten. Ach ja, als van 5 van de 6 krantenkoppen een springende kaag op tafel staat die 3 zetels wint kan ik daar best het D66 journaal van maken, dat je daar dan iets van vind is je goed recht 👍
 

SanMark.

Well-known member
We zullen een maand afwachten. Ach ja, als van 5 van de 6 krantenkoppen een springende kaag op tafel staat die 3 zetels wint kan ik daar best het D66 journaal van maken, dat je daar dan iets van vind is je goed recht 👍
Heel de NPO heeft daar dan ook ontzettend zijn best voor gedaan, tot aan de concurrenten tot aan de enkels afzagen bij nieuwsuur. Dus ik snap wel dat ze dat dan met zijn allen willen vieren.
 

Maasveld

Well-known member
Waar staat in mijn post dat ik Baudet geen narcist vind? Kun je met je breezertaal aankomen maar 6 zetels winst is nog altijd een stuk meer dan 3 zetels. Met 1 miljoen subsidie evenveel winst halen dan de partij volt, daar mag je voor op tafel dansen 🥳🥳🥳
2 jaar geleden waren ze nog de grootste...
 

zwammy

Well-known member
Het is ook een bizarre partij dus daarom is het zo ontzettend knap.

Zijn de antisemitische bewijzen al boven tafel trouwens over Baudet en Hiddema?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
(Van de andere kant: nu is ook wel zonneklaar. dat FvD de winst vrijwel volledig heeft te danken aan het volkomen coronawappie gaan.)

Dat is ook wel klip en klaar. Echt, wat gooi je dan een stem weg. Nooit gedacht dat er zoveel sukkels in dit land wonen.
 

JMD

Well-known member
Dat is ook wel klip en klaar. Echt, wat gooi je dan een stem weg. Nooit gedacht dat er zoveel sukkels in dit land wonen.
Jep. Maar eerlijk gezegd gooi je die ook weg als je op de PVV, BIJ1, DENK, 50+ stemt... Het komt over het algemeen toch neer op de 'gevestigde' partijen, waartoe ik ook de Partij van de Dieren reken. Die hebben ook laten merken zeer stabiel te zijn.
 

Forza AZ

Well-known member
Hmm, volgens mij hadden ze 2 zetels, of heb ik wat gemist
Dat was bij de vorige Tweede Kamer verkiezingen. 2 jaar geleden waren de Provinciale Staten verkiezingen met daaraan gekoppeld de Eerste Kamer. Daarin haalde FvD 12 van de 75 zetels en daarmee waren ze samen met de VVD de grootste partij.

Al is FvD daarin ondertussen wel opgesplitst in 3 fracties.
 
Bovenaan