inhethoekje
Active member
Marijnissen en volk uitnodigen wat schreeuwt ipv luistert, en dan zeggen dat je als NPO niet links bent.
Ik blijf maar bij PvdD uitkomen, hahaha.
Misschien moet ik nog meer vlees gaan eten. Maar eerst naar de Mac zometeen.
Inderdaad en dan dat gelul met dat volkslied, sociale dienstplicht. Met het CDA ga je 60 jaar terug in de tijd.
Stemwijzer zegt dus op 1 GristenUnie, gevolgd door CDA en SGP.
Ik weet 't even niet meer....
Christen Unie is PvdA met een bijbeltje.
Als je niet van dat bijbeltje houdt is het gewoon PvdA.
Dat soort verfrissende nieuwe inzichten, daar heeft dit land behoefte aan.
Klopt, in 2012 kreeg ik CU als 1 bij de stemwijzer. Nu staan ze laatste, met de PVV.Je had het toch over vlees?
overigens komt de Partij van de Dieren, net als de christenunie bij heel veel mensen bovenaan te staan. Veel meer dan er uiteindelijk voor gaan stemmen. Dat ze er niet op gaan stemmen komt vooral door de naam van deze partijen.
Mevrouw moet 26 aardbevingen ondergaan, pleur dan op uit die provincie, kut!
Het dichtstbij: Groen Links, behalve de vleesbelasting.
Ik blijf maar bij PvdD uitkomen, hahaha.
Misschien moet ik nog meer vlees gaan eten. Maar eerst naar de Mac zometeen.
Als Henk Krol zich niet op de negentig procent focust en gewoon voor de onderste tien procent opkomt, dan kan hij op veel meer sympathie rekenen.
Henk Krol erkent overigens het CBS niet, dus deze cijfers schuift hij rustig aan de kant. Hij is al zo vaak met door cijfers geconfronteerd.
Je had het toch over vlees?
overigens komt de Partij van de Dieren, net als de christenunie bij heel veel mensen bovenaan te staan. Veel meer dan er uiteindelijk voor gaan stemmen. Dat ze er niet op gaan stemmen komt vooral door de naam van deze partijen.
Dit dus. Een paar pagina's geleden postte ik daar al een stukje over. Inhoudelijk heeft de Partij v.d. Dieren een prima programma en als ze een 'gewone' naam hadden waren ze een paar zetels rijker.