Hankie
Well-known member
Nee maar met jouw marges moet je ook wel.Die van mij ook, maar krijgen dat natuurlijk never en nooit.
Nee maar met jouw marges moet je ook wel.Die van mij ook, maar krijgen dat natuurlijk never en nooit.
Ja, ik zit er nog in. Er is geen schema ofzo, ze doen het ook niet elke dag. Als er een debat geweest is, of bv de CPB-cijfers zijn bekend of er zijn belangrijke ontwikkelingen dan is dat forum er weer. En het heeft natuurlijk ook met de andere onderwerpen in het programma te maken. In de loop van de middag word je dan gebeld met de vraag of je die avond langs kan/wil komen (of via de telefoon) en dan spreek je de actuele zaken even door, zodat de presentator 's avonds weet wat voor vragen hij/zij kan stellen.
Wel is volgende week dinsdag de hele uitzending gewijd aan de Zwevende Kiezers, dus dan sowieso. (heb eerder die avond eerst tafeltjesavond, wordt dus een lekker avondje... )
Precies.
Hetzelfde heb je (in nog ergere mate) in Engeland. Londen heeft natuurlijk mega-profijt van de EU, maar er zijn ook zat plaatsen die alleen maar last hebben van de EU. Er zijn in Engeland (waar de arbeidsmigratie nog groter is dan in NL) hele dorpen waar bijna geen Engelsman meer woont.
Buma op 2 en weer dat snorretje. Onbegrijpelijk dat het CDA dit toelaat.
Mee eens dat die coalitie gevormd moet worden, maar ik vind het toch altijd wel handig dat een programma van een partij wordt doorgerekend of het ook daadwerkelijk kan financieel.CPB cijfers zijn natuurlijk ook een farce. Ze houden geen rekening mee dat er altijd een coalitie gevormd moet worden en dus een partijdoorrekening nooit stand houdt.
Zal ik doen. Sowieso dus volgende week dinsdag.Hou ons op de hoogte wanneer je weer aan de beurt bent.
was met Rouvoet ook zo'n succes...Buma wil een Minister hebben voor Familie en gezin.
was met Rouvoet ook zo'n succes...
Heerlijk is dat toch?Nee maar met jouw marges moet je ook wel.
Ik weet niet wat ik van Buma moet vinden. Heb het idee dat het niet helemaal oprecht is en dat hij vooral veel stemmen probeert te pakken met een wat te conservatief, beetje overdreven vaderlandslievend, verhaal. Wat ook niet echt bij CDA past.
:duim:Mee eens dat die coalitie gevormd moet worden, maar ik vind het toch altijd wel handig dat een programma van een partij wordt doorgerekend of het ook daadwerkelijk kan financieel.
Zal ik doen. Sowieso dus volgende week dinsdag.
Inderdaad en dan dat gelul met dat volkslied, sociale dienstplicht. Met het CDA ga je 60 jaar terug in de tijd.
Dat moet jou toch wel aanspreken, JFK.
Nou, toen was Eisenhower en Nixon in charge.
Wat doet Klaver nu bij Tan?
Zit hij daar nu werkelijk te zeggen dat als je het niet eens met hem bent lekker op een andere partij moet stemmen?
Dat soort verfrissende nieuwe inzichten, daar heeft dit land behoefte aan.