Eerst Henk Krol, zometeen Paul de Leeuw en daarna Michiel van Erp, is het soms nationale homo tv avond.?
Goed, de foto's hielpen ook een beetje mee, maar ik ga me toch nog eens verder verdiepen in het programma van de Piratenpartij.
Hier nog ??n. Ik kende het niet, maar die foto's werpen een ander licht op de zaken. Verstandige partij lijkt me dat.
Ja sorry daarvoorAardige meid hoor die van de Piratenpartij maar het alleen maar hebben over dat je privacy moet worden beschermd op internet is wel erg achterhaald,de hele wereld zit in een databank,alsof de Piratenpartij dat weer even weg kan halen.
En niet op komen dagen bij een radio interview omdat je je verslapen hebt komt niet erg sterk over.
Ik viel er in toen Buma vertelde dat vrouwen en mannen hier al duizenden jaren gelijkwaardig zijn. Toen ben ik meteen maar weer doorgezapt.
Het is wel duidelijk dat je geen Buma-aanhanger bent.
Hopelijk krijgt Buma komende verkiezingen nul stemmen. Man man man wat een schijtirritant verkiezingenspotje heeft hij gemaakt. Is er ooit iets ergens gemaakt? Hoe kunnen we dit ons kinderen uitleggen?
Jij denkt dat ie het zelf heeft bedacht?Hopelijk krijgt Buma komende verkiezingen nul stemmen. Man man man wat een schijtirritant verkiezingenspotje heeft hij gemaakt. Is er ooit iets ergens gemaakt? Hoe kunnen we dit ons kinderen uitleggen?
Jij denkt dat ie het zelf heeft bedacht?
Doet dat er toe?
Ja, maar los daarvan is het zulke beschamende flauwekul, dat ik geen seconde langer naar die onzin wilde luisteren.
Gelukkig hebben we Wigboldus al kunnen behoeden voor deze fout.