gevegt
Well-known member
Om jullie een beetje te laten zien hoe Nederland werkelijk is, kijk straks maar naar ''Dit zijn Wij'', docuserie van Michiel van Erp.
Welja, heel Nederland is Homo.
Echt niet!
Om jullie een beetje te laten zien hoe Nederland werkelijk is, kijk straks maar naar ''Dit zijn Wij'', docuserie van Michiel van Erp.
Het debat was niet erg goed, maar ik ben wel om.
Hup DENK!
Het CDA-spotje wekt bij mij spontane diarree op.
Het CDA-spotje wekt bij mij spontane diarree op.
Zag van de week Henk Krol flyeren in een leeg overdekt winkelcentrum, hij klaagde dat het regende.
Ik wist het toen zeker, ik ben te te cynisch geworden om hier nog iets over te vinden.
Gemiste kans van Grote Blonde Leider Geert, die had dit hele zooitje finaal weg geluld.
(netjes uitgedrukt: weg gedebatteerd)
Die Krol heeft het vaak erover dat hij het oudste kamerlid is en dat da genoeg zegt. Dat spreekt ie altijd uit met een smoelwerk van: "En nou jij weer!"
Ik begrijp daar geen reet van.
Dat laatste begrijpt Henk dan weer wel.
Denk het niet. Ze weten tegenwoordig wel hoe er met Wilders omgegaan moet worden en die blijft dan meestal hangen in zijn holle retoriek.
Dus dat was de druppel om te gaan verhuizen.Zag van de week Henk Krol flyeren in een leeg overdekt winkelcentrum, hij klaagde dat het regende.
Ik wist het toen zeker, ik ben te te cynisch geworden om hier nog iets over te vinden.
Eerst Henk Krol, zometeen Paul de Leeuw en daarna Michiel van Erp, is het soms nationale homo tv avond.?
Ik ga een biertje pakken en alle partijprogramma's nog eens grondig doorlezen.