Pascallovic
Well-known member
Rond het jaar 1600 sprak je wel anders.Ik ben geen Duitser en de koning van Spanje eer ik helemaal niet.
Rond het jaar 1600 sprak je wel anders.Ik ben geen Duitser en de koning van Spanje eer ik helemaal niet.
Ik ben geen Duitser en de koning van Spanje eer ik helemaal niet.
Haha, nee. Maar het gaat me om wat er gebeurt met de journalisten. Bij beiden persconferenties worden de 'niet welgevallige' journalisten weggestuurd. De mensen die de grootste mond hebben over de vrijheid van pers vinden het ineens minder van belang als het om Pownews gaat (sommige journalisten klapten zelfs toen Sylvana dit nieuws bekend maakte).Dus jij wil Sylvana vergelijken met de president van Amerika ?
Dat mag je vinden. Ik zie ook wel dat het een groot verschil is, Trump of Simons, maar in de basis komt dit gewoon allebei op een gedeeltelijke mediaboycot neer.Dit is niet eens appels met peren vergelijken, maar appels met brandweerauto's.
Dat mag je vinden. Ik zie ook wel dat het een groot verschil is, Trump of Simons, maar in de basis komt dit gewoon allebei op een gedeeltelijke mediaboycot neer.
In de peiling van vanochtend blijft het CDA groeien, staat nu op 21 zetels, achter VVD (24) en PVV (25).
Niks mis mee dus.Ik zou bijna nog CDA gaan stemmen en het zou me niks verbazen dat meer mensen dit gaan doen. Al weet je dat als je CDA stemt je ook direct een beetje op de VVD gaat stemmen.
Ik zou bijna nog CDA gaan stemmen en het zou me niks verbazen dat meer mensen dit gaan doen. Al weet je dat als je CDA stemt je ook direct een beetje op de VVD gaat stemmen.
Gewoon stemmen op de partij die het dichtste bij je ligt.
Als ik je posts hier lees ben je gewoon een echte CUer.Ja, dan heb je nooit spijt na die tijd.
Ik ben wel benieuwd of hij het live doet, of dat het een standaard riedeltje wordt.Haha, het laaghartig tuig dus wel mooi van extra reclameinkomsten voorzien. Grappig.
Mooie discussie op FB Jamel :duim: