gevegt
Well-known member
Dank u. Ik amuseerde me er ook wel mee. Jammer dat er uiteindelijk maar weinig respons kwam.
Ik heb geen FB. Waar amuseerde je mee op dat bedrijfsforum?
Dank u. Ik amuseerde me er ook wel mee. Jammer dat er uiteindelijk maar weinig respons kwam.
Slim om geld over de balk te smijten aan reclamespotjes die doorgaans geen effect hebben.
Ik heb geen FB. Waar amuseerde je mee op dat bedrijfsforum?
Racist!Discussie met wat Artikel 1 aanhangers.
Dan wel, maar denk niet dat de PVV geld heeft voor een liveverbinding.Als hij 'live' zijn commentaar gaat geven is volgens mij een unicum.
Daar klotst het geld tegen de plinten op.Dan wel, maar denk niet dat de PVV geld heeft voor een liveverbinding.
Als ik je posts hier lees ben je gewoon een echte CUer.
Dus doe je dat straks ook gewoon weer.Ja ik heb sinds ik 18 ben altiijd op de CU gestemd op 1x na. Toen heb ik CDA gestemd. Waren toen volgens mij Europese verkiezingen.
Dus doe je dat straks ook gewoon weer.
Als ik gelovig was zou ik trouwens ook op de CU stemmen.
Je bent begaan met minderen, helpt vluchtelingen en bent christen. CU dus. Zo moeilijk is het allemaal niet.Je hoeft niet gelovig te zijn om op de CU te stemmen Al snap ik dat een niet-christen snel een ander standpunt heeft over Abortus, Euthanasie en het homohuwelijk. Al zijn deze 3 punten waarom ik op de CU stemt. Ik zou nooit op de SGP stemmen bijvoorbeeld. Ik zou nog eerder op D66 stemmen dan.
Precies. Het CDA red zich wel.
Ah, nu hoef ik dat debat ook niet meer te volgen vanavond. Moet ik verplicht boer zoekt vrouw kijken....
Die hebben Uitzending Gemist.:duim:Dat zou een SGP'er niet overkomen.