Tweede Divisie

Sjorro

Active member
De duels van Spakenburg met Rijnsburgse Boys en Katwijk krijgen mogelijk een staartje. In beide gevallen is de aanklager van de KNVB een vooronderzoek gestart. Vrees voor onmin tussen supporters van Spakenburg en Quick Boys, komende zaterdag de derde club uit de gemeente Katwijk die in korte tijd naar De Westmaat komt, is er echter allerminst. Aldus het AD.

Gisteren kwam daar nog een incident bij voor Spakenburg, begreep ik.

noordooster

Well-known member
HHC en ACV verloren zaterdag beide met 1-0 .
HHC naar verluidt verdiend in en tegen Katwijk en ACV stelde thuis teleur tegen Excelsior Maassluis.
Achteraf had ik spijt dat ik voor die wedstrijd in Assen gekozen had. Daar werden we niet echt warm van.
Er ging bij ACV veel mis, vooral op de helft van de tegenstander. Met hun doorzichtige aanvalspogingen had Excelsior M. geen enkele moeite.

noordooster

Well-known member
Trainer Robin Witte van ACV heeft zijn contract met 2 jaar verlengd.
Kennelijk zijn ze nogal tevreden over hem in Assen.
De resultaten (en het voetbal) vallen tot dusver wat tegen, zeker vergeleken met vorig seizoen onder Ruud Jalving.
Gisteren verloor ACV met 1-0 van De Treffers en ook deze keer weer toonde Witte zich nogal tevreden over de manier van spelen van zijn team.

HHC won met 1-0 van ADO'20 . Het na dit seizoen aflopende contract met trainer Pascal Diender wordt niet verlengd.
En daar zijn vele supporters niet rouwig om als ik de geluiden zo hoor.

noordooster

Well-known member
ACV wint thuis met 2-0 van ADO'20, de eerste thuiszege dit seizoen.
Het wisselvallige HHC verliest thuis met 1-2 van HFC.

Bovenaan