noordooster
Well-known member
Hoeveel van die clubs zouden er zin hebben om kampioen te worden als dat inhoudt dat ze verplicht moeten promoveren naar de eerste divisie?
Laatst bewerkt:
Ook dat nog eens, ja.Sowieso totaal oninteressant aangezien er bovenin sportief niks op het spel staat.
Zelfs dat betwijfel ik.Onder de amateurcondities willen er vast wel een aantal promoveren,
Nieuwe trainer, toch? Sommige willen inderdaad teveel veranderen tov hun voorganger.Valse start voor De Treffers in Katwijk.
Trainer heeft iets te veel veranderd in de basisopstelling, wat in mijn ogen niet echt nodig was. Het pakte totaal verkeerd uit.
Dat weet ik allemaal wel. Toch gek dat in Nederland zo streng aan dat verschil wordt vastgehouden terwijl in alle anderen in Europa er wel een regeling is. Ik neem het topamateurvoetbal ook totaal niet serieus. Zijn in de praktijk gewoon profs maar als puntje bij paaltje komt willen ze dat officieel niet zijn.
ik hoorde dat ook de trainer nog onvoldoende wortelt.....................En de thuiswedstrijd van De Treffers van a.s. zondag gaat niet door omdat het gras "onvoldoende is geworteld".
Nog geen paniek op Zuid????ik hoorde dat ook de trainer nog onvoldoende wortelt.....................
Nee, gelukkig nog niet. Waarschijnlijk omdat ze nog niet thuis gespeeld hebben.Nog geen paniek op Zuid????
Paar punten pakken en alles ziet er weer anders uit.Nee, gelukkig nog niet. Waarschijnlijk omdat ze nog niet thuis gespeeld hebben.
Ook thuis lukte het vandaag niet voor De Treffers.Paar punten pakken en alles ziet er weer anders uit.