Tweede divisie 2020/21

Bonehead

Well-known member
Aan de andere kant lopen ze maar €50000 aan kantine inkomsten mis dit seizoen. Wij als derde klasser gaan daar al flink overheen.
 

Unregistere

Well-known member

Opvallend zinnetje hierin; 'de selectie van 26 man telt 2 full profs'.

Kan ook ongelukkig geformuleerd zijn natuurlijk. Full profs lijkt mij heel bijzonder, maar het kan. Zou niet weten wie trouwens.

Rijnsburgse Boys kreeg in elk geval ook nog genoeg uit de NOW-pot: https://www.voetbal247.nl/hoeveel-s...-bij-derde-now-regeling-dit-zijn-de-bedragen/
 

erka

Well-known member
Bij clubs als Rijnsburgse Boys stort toch gewoon de lokale multinational even bij? Zie het probleem niet. Bij amateurclubs daarentegen wordt het wel lastig.
 

Unregistere

Well-known member
Bij ons in elk geval lekker aan het doorbouwen qua selectie. Wederom een blijver:

EvD7Gp_XAAALx-V


Momenteel 12 blijvers, 3 nieuwkomers, 2 jongens uit de Onder 23 die doorstromen en 4 vertrekkers. Uit de huidige selectie nog 4 spelers waarvan nog niet duidelijk is wat ze doen. Ziet er dus goed uit, want het is nog altijd slechts februari.
 

JMD

Well-known member
Koninklijke HFC speelt komend seizoen haar thuiswedstrijden van het eerste elftal op het complex van RCH aan de Sportparklaan in Heemstede.
Het complex van de Koninklijke wordt komend seizoen verbouwd.
 

JMD

Well-known member
Maar waarom niet op dat sportpark waar het oude Haarlem zat? De oud-profcub?
Daar staat inmiddels een sporthal voor de school erachter... Dr tribune staat er nog wel overigens, maar het veld niet meer.

En verder ligt de Koninklijke HFC al bijna in Heemstede (sterker nog, als je het terrein afloopt en zuidwaarts loopt is dat al Heemstede), en is het complex van RCH dichterbij dan de Jan Gijzenkade.
 

Unregistere

Well-known member
Dat herinner ik me nog wel, ja. Volgens mij stond er zelfs een plaatsnaambordje met Heemstede vlak voor of vlak na dat smalle weggetje waar buschauffeur Edward die bus doorheen moest zien te wurmen.
 

Unregistere

Well-known member
Vanochtend na lange tijd eindelijk weer eens een groepstraining, minus de 'oudjes' dan. Was een soort reünie na al die tijd. Bijna emotioneel!!!

En dan direct weer even aan de selectie gewerkt met een volgende blijver, de man die de snelste goal ooit in de tweede divisie produceerde:

EvzSZxVXEAIQ4vD
 

Unregistere

Well-known member
Er komt steeds meer duidelijkheid.

Wederom een verlenger. De aanvoerder, die aan zijn negende seizoen start. Dat is wel mooi nieuws uiteraard!

EwgpbiMWgAEMZ3x


Helaas zal een dezer dagen ook het vertrek van Koen Wesdorp naar AFC bekendgemaakt worden. Dat is wel een serieuze aderlating. Hij is onze beste speler. Vorig jaar hebben we hem nog een jaartje kunnen behouden, maar nu zat dat er helaas niet meer in. Logisch wel, als AFC zich meldt, wordt het voor ons een moeilijk verhaal. Los van het financiële plaatje ook een logische stap voor Wesdorp, die gaat nu naar een absolute titelkandidaat. Mooie uitdaging.

Het houdt wel in dat we anders zullen moeten spelen op het middenveld, want een vergelijkbare vervanger is eigenlijk niet te vinden. Qua kwaliteit wellicht wel, maar dat is financieel niet te doen. Maar qua type speler zou ik het sowieso niet weten. Leuke puzzel dus voor de trainer. Inmiddels zijn er wel wat kandidaten op het oog voor die vacature op het middenveld, dus hopelijk komt daar iets uit.

Blijven er dus nog twee selectiespelers over van wie nog niet volledig duidelijk is waar de toekomst ligt. Zelf hebben we sowieso ook nog een linksback nodig, dus de TD is nog niet helemaal klaar.
 

Sjorro

Member
Mooi dat jullie op tijd alles zo goed als vast hebt liggen. Dat geeft een hoop rust.
Onze prioriteiten liggen nog in de aanval en dan met name een goede spits.
Verder een hoop nieuwe namen bij ons, waaronder vorige week aangetrokken Ricardo Ippel, oud Willem II speler.
 
Bovenaan