Tweede divisie 2020/21

Unregistere

Well-known member
Excelsior Maassluis heeft het hele centrum van de defensie per direct zien stoppen in de afgelopen dagen. Eerst Sefa Kurt (te druk met zijn werk) en daarna aanvoerder Daan Smith (gaat aan de slag in de jeugdopleiding van Feyenoord). Die moeten dus de markt op om bij de hervatting genoeg centrale verdedigers te hebben.
 

Unregistere

Well-known member
Was in kleinere kring al even bekend, maar nu ook definitief naar buiten gebracht: Rogier Veenstra blijft bij ASWH. De 33-jarige trainer gaat na de zomer zijn derde seizoen in. Mooi!

oLektfk.jpg
 

SanMark.

Well-known member
Woerts had het over duur betaalde spelers in de tweede divisie, zet de divisie onder het profvoetbal en ze kunnen lekker gaan trainen en voetballen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Woerts had het over duur betaalde spelers in de tweede divisie, zet de divisie onder het profvoetbal en ze kunnen lekker gaan trainen en voetballen.

Precies. De amateurtjes willen amateurs blijven, dus nu ondervinden ze daar het nadeel van.
 

SanMark.

Well-known member
Gewoon geen tweede elftallen in standaardcompetities, dan ben je ook van zo'n probleem af.
Precies en dan gelijk de eerste divisie van onderen en de tweede divisie van boven opengooien met een verplichte P/D .

Maar het is mij een raadsel als je de jong teams eruit gooit waarom de andere teams dan opeens weer volledig mogen trainen en wedstrijden mogen spelen.
 

SanMark.

Well-known member
En volgens mij mogen de semi profs wel volledig trainen maar dan moeten ze de 3x in de week testen zelf gaan betalen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee hoor. Waarom? Wat geeft hen meer recht op sporten dan andere amateursporters? Nul komma nul.
 

Unregistere

Well-known member
Een leuke reportage van Omroep Zeeland Sport met ASWH-spits Daniël Wissel. Wel jammer dat het 'een beetje' regende op die avond waarop ze kwamen filmen, maar dat mocht de pret niet drukken!

 

Unregistere

Well-known member
De trainers uit de regio Utrecht hebben competitievoetbal ook al min of meer opgegeven.

 

Abubakari

Well-known member
Laat me raden, die "amateur" trainers zijn allemaal trainer bij een semi profclub uit de tweede en derde divisie.
 
Bovenaan