Tweede divisie 2019/20

Joost

Well-known member
Volgens de website van de Vogels is het totaal geen nieuws en zelfs al een jaar bekend. Maar ze publiceren het nu toch maar omdat er in de media over werd gespeculeerd.

Stukje van 1 maart:
En hoe zit het met de geloofwaardigheid van de technische commissie, met Van Diermen aan het hoofd? Na een moment van stilte en diep nadenken komt het achterste van zijn tong dan toch in zicht. „Tja, wat zal ik daarvan zeggen. Kijk, ik ben niet boos en voel ook geen rancune. We hebben als TC ook genoeg mooie dingen bereikt en met dit werk stoppen, komt echt niet bij mij op. Maar in deze kwestie heb ik mij niet altijd gesteund gevoeld door het bestuur en de raad van advies. Daar moeten we binnenkort zeker nog met elkaar over praten.”

https://www.gooieneemlander.nl/cnt/...-onrust-ijsselmeervogels-ik-voel-geen-rancune
 

Unregistere

Well-known member
De indeling van de tweede divisie ziet er komend seizoen dus als volgt uit:

AFC
ASWH
Excelsior Maassluis
GVVV
HHC Hardenberg
Jong Sparta Rotterdam
Jong FC Volendam
Katwijk
Koninklijke HFC
Kozakken Boys
Noordwijk
Quick Boys
Rijnsburgse Boys
Scheveningen
Spakenburg
TEC
De Treffers
IJsselmeervogels

Weinig veranderd zo te zien! :heinz:
 

Unregistere

Well-known member
Nu het seizoen in de top van het amateurvoetbal ten einde is, kan er voor de volledigheid nog even worden teruggeblikt. Alle doelpuntenmakers per team op een rijtje, zoals ze de geschiedenisboeken in zullen gaan. Wie zoekt, komt vanzelf zijn favoriet wel tegen!

AFC: Ignacio 17, Y. Teijsse 15, Hoek 6, K. Teijsse 3, Schilder 2, Belarbi 1, van den Houten 1, Linthorst 1, Maatsen 1, van der Velden 1, eigen doelpunten tegenstanders 2

ASWH: van de Kreeke 6, Bijl 3, Pires 3, van de Werp 3, Wesdorp 3, Bosscha 2, Yildirim 2, Almeida 1, van der Laan 1, Lima 1, Loukili 1

Excelsior Maassluis: Blij 8, van den Berg 5, Moreno 4, Omar Ouali 4, Sylla 4, Kurt 3, da Fonseca 2, Charraoui 1, van der Ende 1, den Hartog 1, Kruithof 1, Smith 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

GVVV: Powel 12, de Graaf 7, Ties 7, Mulder 4, van Nieuwkerk 2, Davelaar 1, de Jong 1, Laghmouchi 1, de Leeuw 1, eigen doelpunten tegenstanders 2

HHC Hardenberg: van der Leij 13, Mannes 10, Fatima 6, Etten 5, Junte 5, Hemmink 4, de Bondt 3, Kobussen 2, Warmolts 2, Amakodo 1, van Benthem 1, Bouws 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

Jong Sparta Rotterdam: van Hoeven 9, Tahiri 6, Loukili 5, El Kachati 4, Reith 4, Boukhari 3, Mijnans 3, dos Santos 3, Emegha 1, Heuvelman 1, Sanches 1, eigen doelpunten tegenstanders 3

Jong FC Volendam: Blel 6, R. Tol 5, van Montfort 4, Ben Sallam 3, El Kadiri 3, van Gasteren 3, Panka 3, Johnson 2, Kaars 2, Murkin 2, B. Plat 2, Beers 1, Eerdhuijzen 1, Lee 1, van de Ven 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

Katwijk: Mengerink 9, Susan 9, Afaker 8, van den Ban 7, Jongman 6, Hilterman 2, Blokland 1, van Dam 1, van der Meer 1, van Noord 1, Robinson 1, Sinteur 1, van Weerdenburg 1

Koninklijke HFC: van der Linden 13, Tadmine 10, Donald 5, van Huffel 4, Volkert 4, Noordmans 2, Lewis 1, Mertens 1, Weistra 1, eigen doelpunten tegenstanders 2

Kozakken Boys: Conraad 8, Tejan 6, Ouja 5, Bot 3, Drenthe 3, van Ingen 3, Rijsdijk 2, Bolsius 1, Keukens 1, van der Laan 1, Mekkaoui 1, van Nuland 1, Veenhoven 1, Vicento 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

Noordwijk: van Staveren 13, E. Wendt 10, Achefay 4, Waandels 4, Westdijk 4, James 3, Reynaers 2, Roshanali 2, Bosma 1, Oversloot 1, Overvliet 1, Rietveld 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

Quick Boys: Bekooij 11, Kaars 4, van der Sande 3, Kamp 2, Achefay 1, de Kruijs 1, Kuijvenhoven 1, Staal 1, de Vré 1

Rijnsburgse Boys: van der Moot 15, Tillema 11, Zeldenrust 6, Jongeneelen 5, Spruijt 5, Magan 3, Artien 1, van Dongen 1, Hudepohl 1, Koomen 1, Opoku 1, Ros 1, Strooker 1, eigen doelpunten tegenstanders 3

Scheveningen: van der Putten 6, Peters 4, Aldogan 3, Amatkarijo 2, de Jong 2, de Winter 2, El Moussaoui 1, Haddadi 1, van Koesveld 1, Koorndijk 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

Spakenburg: Versteeg 7, Bitter 4, Castien 4, Dekker 4, Werkman 4, Sterling 3, Eindhoven 2, Ghaddari 2, Pires Tavares 2, Beijer 1, Brinkman 1, van den Houten 1, van Lopik 1, Selimi 1

TEC: van Gessel 3, Hak 3, Vink 3, van der Biezen 2, van den Assem 1, Calor 1, Dibbets 1, Onyeike 1, Zeller 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

De Treffers: van Zundert 11, Maertzdorf 7, van de Beek 5, Hoffman 5, Khalouta 3, Misidjan 3, Wilsterman 3, Sirvania 2, van Essen 1, D. Janssen 1, Langeveld 1

IJsselmeervogels: van den Meiracker 18, El Azzouti 15, Olijfveld 7, Stout 4, Buitenhuis 3, van de Laar 3, de Harder 2, Justiana 2, Monteiro 1, van Riel 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
 

Unregistere

Well-known member
Gisteravond was de cameraman bij ons op de club wat met zijn drone aan het spelen tijdens de training. Leverde een fraaie luchtfoto op. De kliko's die werden ingezet voor een oefening op het veld zijn ook nog duidelijk zichtbaar!

EZIZGa8XkAEu1PL.jpg:large


Fijne foto, vind ik dan.
 

Unregistere

Well-known member
Daar lijkt mij op basis van deze afbeeldingen toch nog nét iets meer afstand in te zitten, als ik de foto's juist bekijk. Al is het ook erg dicht bij elkaar in elk geval!
 

Unregistere

Well-known member
Vanochtend blok 1 van de voorbereiding afgesloten. Drie trainingsweken gedraaid met de nieuwe selectie. Nu twee weken niets en dan weer een blok van drie weken. Mogelijk dan met aanvulling, want er moeten eigenlijk nog minimaal twee spelers om de groep optimaal te krijgen. Er komen nog genoeg spelers vrij, dus we hebben de tijd. Verder blijft de begeleidingsstaf compleet intact, nadat ook keeperstrainer John Bos heeft aangegeven verder te gaan.

Onder 23 is ook begonnen met trainen, in combinatie met het tweede elftal. Flink grote groep, liepen met 27 man op het veld. Maar dat is wel okee voor twee elftallen.

Verder nog een stukje met Josimar Lima over zijn, toch wel opmerkelijke, keuze voor Deltasport en hoe hij het spelen in de tweede divisie heeft ervaren, enzovoort: https://www.ad.nl/regiosport-dordre...vertrekt-bij-aswh-een-bewuste-keuze~a703c8f8/
 
Bovenaan