De Groene Scout
Well-known member
VVSB komt hiermee op 13 punten, nog altijd ruim achter de ploegen Lienden, Barendrecht en Jong Almere.
Die hele tweede divisie is een onnodige onnozele waardeloze extra niveaulaag en klotencompetitie .
Mede vanwege die idiote en verschillende aanvangstijden.
Na afloop van deze wedstrijd van vanavond ben ik nog het meest benieuwd naar het commentaar van de trainer.
Tsja, het valt ook niet mee om op tweede divisie niveau de overstap te maken van de A's naar het eerste.
Volgens mij zijn dat er bij de clubs op dit niveau niet zoveel. De meeste clubs halen de meeste spelers elders vandaan.
En voor zover ik weet is er geen enkele tweede divisieclub die vasthoudt aan een minimum aantal spelers in het eerste dat daar ook de gehele jeugd doorliep.
Lars Offringa was , zover ik weet, de laatste die jarenlang vaste eerste elftalspeler was en ook uit de jeugd van de club kwam.
Bij de club zou men het mooi vinden als er wat meer van zulke jongens in het eerste rondliepen, maar ik heb nooit gehoord, dat men daar een groot punt van maakt.
Maar ik was meer benieuwd naar welke act Karsten nu na afloop van de verloren wedstrijd weer opvoert.
Maar ik was meer benieuwd naar welke act Karsten nu na afloop van de verloren wedstrijd weer opvoert.
De Treffers op 4-0 voorsprong tegen HHC dat maar niet aan de kuttijd van 18.00 uur kan wennen.
Als hij die naam kent, kijkt hij hier vast ook wel eens
Raar dat hij dan noord-ooster, degene die hier het meest post over HHC, niet even noemt.![]()
HHC wint van jong Almere met 2-1. Ik heb de wedstrijd niet gezien. Geen aansprekende tegenstander en een ongunstige beroerde aanvangstijd.
IJsselmeervogels speelt gelijk tegen Katwijk en is nu alleen koploper.
HHC wint van jong Almere met 2-1. Ik heb de wedstrijd niet gezien. Geen aansprekende tegenstander en een ongunstige beroerde aanvangstijd.
Waarom begint HSC '21 op zondagmiddag nooit om 15.30 uur ?
Scheelt maar 1 uurtje.