Tweede Divisie 2018/19

Unregistere

Well-known member
Die passage over de koek viel mij ook op ja, mooi!

Gevoelsmatig heb ik het idee dat hij dit seizoen wel al bij ons geweest is, maar ben niet zeker. Kan ook vorig seizoen zijn. Sowieso is hij al vaak geweest en dan blijft hij altijd lekker lang, want het is ongeveer een thuiswedstrijd voor hem.
 

de Kok

Member
Fantastische analyse van Derksen bi V inside over HHC tegen Barendrecht.
Ik had ook gekeken zaterdag middag en het was op tv niet om aan te zien.
Maar Derksen zegt het wel heel treffend....
 

SanMark.

Well-known member
Inderdaad, toevallig de afgelopen weken ook zo nu en dan even gekeken , maar het doet pijn aan de ogen.
 

de waan

Well-known member
Een gemiddelde Eredivisiewedstrijd is op tv al niet om aan te gluren, dus naar een potje uit de tweede divisie moet je als neutrale liefhebber al helemaal niet gaan kijken natuurlijk.
 

Unregistere

Well-known member
En Jack van unregistere kreeg ook nog eens een flinke sneer van Derksen.
Hij zou teveel een Louis van Gaal-look alike zijn.

Haha, die Derksen. Als hij dat echt beweerd heeft, toont hij andermaal aan hoe weinig kennis van amateurvoetbal hij heeft. Niet serieus te nemen die snor.
 

de Kok

Member
Haha, die Derksen. Als hij dat echt beweerd heeft, toont hij andermaal aan hoe weinig kennis van amateurvoetbal hij heeft. Niet serieus te nemen die snor.

Ik dacht dat het sloeg op Karsten en hij dus de verkeerde voor ogen had.
De 2e divisieclubs gedragen zich toch ook als betaald voetbal? Die bewering heb ik hier vaak langs zien komen en niet alleen van mij.
 

Unregistere

Well-known member
Ach, al bedoelde hij Jack wel, ook prima toch? Er zijn mensen die hem hoog hebben zitten, er zullen ook mensen zijn die dat anders zien.

Ik vind het alleen wel grappig dat Derksen zoiets zegt en dat het kennelijk 'een dingetje' wordt, terwijl zijn mening over amateurvoetbal al helemaal niet serieus hoeft te worden genomen. Is natuurlijk ook een uitspraak om te scoren in het programma, zo gaan die dingen. Want hij kent Jack verder niet en hij kent Karsten evenmin, dus kan hij onmogelijk beoordelen hoe zij als trainer zijn.
 

Unnekuukse

Active member
Ach, al bedoelde hij Jack wel, ook prima toch? Er zijn mensen die hem hoog hebben zitten, er zullen ook mensen zijn die dat anders zien.

Ik vind het alleen wel grappig dat Derksen zoiets zegt en dat het kennelijk 'een dingetje' wordt, terwijl zijn mening over amateurvoetbal al helemaal niet serieus hoeft te worden genomen. Is natuurlijk ook een uitspraak om te scoren in het programma, zo gaan die dingen. Want hij kent Jack verder niet en hij kent Karsten evenmin, dus kan hij onmogelijk beoordelen hoe zij als trainer zijn.

Weten wat er speelt, dat past niet in het verdienmodel van Johan Derksen...
 

De Groene Scout

Well-known member
Vogels konden in ieder geval niet goed om gaan met de extreme wind. De koploper verloor met maar liefst 5-0.
AFC won wel thuis van RBB, zodat ze weer op gelijke hoogte staan bovenaan.

Onderin won Lienden van Barendrecht met 2-1. Hierdoor gaat Lienden nu over Barendrecht heen.
 

JMD

Well-known member
De Treffers op 4-0 voorsprong tegen HHC dat maar niet aan de kuttijd van 18.00 uur kan wennen.

Tsja, die willen om 18.00 natuurlijk aan de aardappelen met jus zitten bij moeder de vrouw.


VVSB doet het vandaag andersom lijkt het: stond nu 0-1 achter, maar staat nu 2-1 voor tegen Excelsior M.
 
Bovenaan