Tweede Divisie 2018/19

De Groene Scout

Well-known member
FC Lienden wil naast Nordin Wooter Evander Sno toevoegen aan de technische staf. Tevens zal getracht worden om hem ook speelgerechtigd te krijgen om in geval van nood nog mee te kunnen doen.
 

de Kok

Member
Ik lees op 2e divisie (247) de reactie van de keeper van AFC. Voelt zich genaaid door scheidsrechter Droge. Beelden Fox en foto's van de situatie die volgens Droge een strafschop opleverde in blessuretijd waardoor Vogels won zijn volgens mij duidelijk. Sta je er dichtbij als arbiter? Dan ben je nu geflopte. Komt ook niet verder mag ik aannemen.
Kennelijk onder de indruk van het fluiten van zo'n topper?
 

Unregistere

Well-known member
Is dat dezelfde Duijst die op Twitter met veel bombarie meldt dat Spakenburg-speler Misidjan zichzelf heeft aangeboden bij IJsselmeervogels en vervolgens door diezelfde Misidjan fijntjes van repliek wordt gediend?

Exact dezelfde. Altijd goed ingevoerd!

Ik lees op 2e divisie (247) de reactie van de keeper van AFC. Voelt zich genaaid door scheidsrechter Droge. Beelden Fox en foto's van de situatie die volgens Droge een strafschop opleverde in blessuretijd waardoor Vogels won zijn volgens mij duidelijk. Sta je er dichtbij als arbiter? Dan ben je nu geflopte. Komt ook niet verder mag ik aannemen.
Kennelijk onder de indruk van het fluiten van zo'n topper?

Is gewoon niet zo'n goede scheidsrechter. Geeft vaak veel kaarten, ook zeer dubieuze. Voor de KNVB wel handig, kassa.
 

Unregistere

Well-known member
Ook hier halverwege de vraag wie jouw favoriete aanvaller is!

Poll: Wie is jouw favoriete aanvaller in de afdeling?
[*]Yordi ?n Kenny Teijsse (AFC)
[*]Raily Ignacio (AFC)
[*]Melvin Grootfaam (AFC)
[*]Danny van den Meiracker (IJS)
[*]Marciano Mengerink (KAT)
[*]Khalid Tadmine (KON)
[*]Gianni dos Santos (JSP)
[*]Argjend Selimi (SPA)
[*]Daan Blij (EXC)
[*]Vincent van den Berg (EXC)
[*]Rob van der Leij (HHC)
[*]Jeremy de Graaf (GVV)
[*]Sherwin Grot (GVV)
[*]Hicham Acheffay (JVI)
[*]Jeffrey Jongeneelen (RIJ)
[*]Frank Tervoert (RIJ)
[*]Coen Maertzdorf (TRE)
[*]Ahmed El Azzouti (KOZ)
[*]Stijn Meijer (JAL)
[*]Rowendley Martijn (BAR)
[*]Tim Peters (SCH)
[*]Michiel Hemmen (LIE)
[*]Tommy Bekooij (VVS)
[*]Rick Hemmink (HHC)
[*]Een ander, nl.
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Unregistere

Well-known member
Ja en dan scoren ze ook nog zo'n beetje evenveel. Dus dan maar samen in de poll, onlosmakelijk met elkaar verbonden die twee.
 

De Groene Scout

Well-known member
De derby eindigde in 1-1 en Katwijk verloor. AFC kan zo goede zaken doen als het weet te winnen bij Almere.
Scheveningen wint onderin ruim van Lienden, dat dus toch niet zo'n sterke groep heeft overgehouden dan dat we even dachten na vorige week.
 

de waan

Well-known member
Nou, Lienden stond al snel met 10 man en uiteindelijk zelfs met negen man, waarna Scheveningen in de laatste minuten nog twee keer scoorde. Beetje vertekend dus waarschijnlijk.

Het broertje van de bij Lienden mislukte Jordie van der Laan floot en die deed dat volgens de Lienden-volgers niet al te best. Of er sprake is van een causaal verband is niet bekend.
 

Unregistere

Well-known member
Lekkere zege van Scheveningen! :duim:

Ook verrassend ?n knap dat Excelsior Maassluis Katwijk even met 3-0 op de broek geeft. Kozakken Boys boekt een broodnodige driepunter bij GVVV.

VVSB blijft kwakkelen. Vandaag met 2-3 verloren van Rijnsburgse Boys. De ommekeer lijkt nog niet nabij.

Jack reageerde vrij rustig op de afgelasting in Hardenberg: ,,Er zijn ergere dingen op de wereld. Alleen baal ik hier wel van. Het liefst voetbal je natuurlijk vandaag, maar de scheidsrechter besluit anders. We gaan de bus terug in en komen hier later terug om wel te voetballen."

Scheidsrechter Cantineau vond het onverantwoord. En Jack nog altijd ongeslagen sinds zijn rentree, zo is het ook weer! :duim:
 

Unnekuukse

Active member
De derby in Spakenburg trok maar liefst 8000 toeschouwers.
Reclame voor het amateurvoetbal. Het moet weer een hele belevenis zijn geweest om daar bij te zijn.

Dat zal best, maar het was kwalitatief zo matig dat ik in de rust de tv maar heb uitgezet.

Overigens was er op Twitter opvallende kritiek op de organisatie rond de wedstrijd en dat er zoveel toeschouwers waren toegelaten.
 
Bovenaan