Dus iedereen moet de gemaakte afspraken nakomen inclusief het in mindering brengen van punten?Standpunt is uitstekend.
Je gaat niet in een seizoen de regels veranderen.
Dus iedereen moet de gemaakte afspraken nakomen inclusief het in mindering brengen van punten?
Dus je kent de afspraken niet, maar lult wel lekker mee?Als dat de afspraken/regels zijn voordat het seizoen begon ja.
Dus je kent de afspraken niet, maar lult wel lekker mee?
Eerder was het niet noodzakelijk. Wellicht hebben ze dispensatie gekregen omdat ze gaan verhuizen.
Dat klopt. En leest altijd lekker weg op de zondagochtend.Ik lul altijd lekker mee.
Ze blijven op de Zuidas in ieder geval.
Nee, maar ze zitten er al ruim vijftig jaar, dus dat is lekker onderhandelen waarschijnlijk.
Nee, maar ze zitten er al ruim vijftig jaar, dus dat is lekker onderhandelen waarschijnlijk.
Het is andersom: de gemeente wil graag de grond. Maar ik weet ook niet van de hoed en de rand verder.
Geweldig dit soort droge humor.Het is andersom: de gemeente wil graag de grond. Maar ik weet ook niet van de hoed en de rand verder.
En wanneer je liever thuis blijft vanwege de CL dan dat je naar je club gaat, geeft dat m.i. aan dat er maar belachelijk weinig mensen interesse hebben in de verrichtingen van hun club.
Het is andersom: de gemeente wil graag de grond. Maar ik weet ook niet van de hoed en de rand verder.