Bonehead
Well-known member
Dat begrijp ik niet, want sc Erica heeft tot voor kort jarenlang gevoetbald met de naam " Drankenhandel Beukers " op het shirt.
Het is alweer wat jaartjes geleden. Maar het is toentertijd onderzocht en toen mocht het niet
Dat begrijp ik niet, want sc Erica heeft tot voor kort jarenlang gevoetbald met de naam " Drankenhandel Beukers " op het shirt.
Opmerkelijke en knappe zege van UNA. Wordt lekker spannend nu. Piepjong FC Twente-VVSB was zeer, zeer matig. Wel een verdiende winnaar.
Ja, je moet wel een gratis FOX-account aanmaken inderdaad om de samenvattingen te zien.Ik wil nog even de samenvattingen kijken, maar daar heb je nu dus kennelijk ook al een inlog voor nodig?
23 en 88
Ja, je moet wel een gratis FOX-account aanmaken inderdaad om de samenvattingen te zien.
Nog geen samenvattingen trouwens van de zondagwedstrijden online volgens mij. En van de zaterdagwedstrijden kun je zonder abonnement alleen Excelsior M-Barendrecht zien. Ze zijn weer lekker bezig bij FOX met de site.
De zondagwedstrijden staan er nu wel op, maar inderdaad van de zaterdagwedstrijden zijn er 5 van de 6 niet te bekijken nog steeds.Kan iemand mij ook uitleggen waarom ik het ene deel van de samenvattingen wel kan kijken met een account en dat ik bij anderen onvoldoende rechten heb?
Echt, wat een kutclub, dat Fox.
Kan iemand mij ook uitleggen waarom ik het ene deel van de samenvattingen wel kan kijken met een account en dat ik bij anderen onvoldoende rechten heb?
Echt, wat een kutclub, dat Fox.
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht.
Om bestaande abonnees als eerste toegang te kunnen geven, kan het voorkomen dat verschillende samenvattingen niet direct toegankelijk zijn. Deze samenvattingen worden na verloop van tijd voor iedereen opengesteld.
Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben ge?nformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice FOX Sports
GROESBEEK - De Treffers en Ken Leemans zijn per direct uit elkaar gegaan. De 33-jarige Belg was aanvoerder van de Groesbeekse tweededivisionist.
Leemans, ex-prof bij onder meer VVV, Roda JC en Hansa Rostock, laat in een reactie op de clubsite weten dat fysieke ongemakken en de combinatie tussen werk en voetbal op topniveau de reden zijn voor de breuk.
De verdediger was afgelopen weekend door trainer Anton Janssen disciplinair geschorst. Hij ontbrak daardoor zondag in de competitiewedstrijd tegen Jong Sparta (3-3). Leemans uitte vorige week stevige kritiek na de nederlaag van De Treffers in de KNVB-beker tegen ASWH (0-3). In dat duel werd hij al na een half uur gewisseld.
Leemans voetbalde sinds januari 2015 voor de Groesbeekse club.
Dit is weer eens zo'n standaard antwoord dat ze ergens geven zonder de vraag goed te lezen. Dat is voor Eredivisie bijvoorbeeld wel het geval, maar voor de Tweede Divisie tot nu toe niet. Er is volgens mij gewoon iets verkeerd aangevinkt bij het uploaden van de 5 samenvattingen, en dat is voorlopig nog niet hersteld.Als het goed is komt het goed: