Tweede Divisie 2016-2017

Jozsef

New member
Maassluis kreeg een koekje van eigen deeg. Hele wedstrijd in de aanval en op de counter klop krijgen. UNA is het Portugal van de 2e divisie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nou Jong Vitesse - Jong Twente is zojuist ook gespeeld. Dat 'jong' sloeg volgens mij niet zo op Twente vandaag.
Die kwamen met een man of 8 uit de 1e selectie en wonnen dus ook met 1-3.
Tja, de reden om dit dus niet toe te laten in de gezonde piramide.

Opstelling Jong FC Twente: Stevens, Van der Lely, Katsikas, R. Jensen, Van Duinen, Van der Heyden (’63 Korporaal), F. Jensen, Ebecilio (’46 Seys), De Jager (’90 Gvozdjar), Holscher, George
 

de waan

Well-known member
En dan was Dylan George nog met afstand de beste speler. Ik had nog nooit vam hem gehoord, maar ik zou hem als ik Twente was direct overhevelen naar 1.
 

noordooster

Well-known member
Jong Vitesse - Jong Twente 1-3

Vind ik verrassend.
Door vele voorspellers wordt/werd jong Twente als zwakste van de 4 beloftenteams gezien.
Van jong Twente deden alleen Katsikas ( 13 minuten ) en Jensen ( 1 minuut ) als late invallers gisteren mee met het eerste tegen Fc Groningen.
Ondanks de financi?le problemen hebben ze in Enschede kennelijk toch aardige selecties weten te formeren, lijkt het.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee hoor. Bijna alleen maar mensen uit de eerste selectie die meededen. En volgende week spelen ze weer op een ander tijdstip en dan gaan ze er kansloos af.
 

de waan

Well-known member
Van der Lely, Katsikas, Van der Heyden, Ebecilio en Holscher zijn gewoon selectiespelers. En die twee Jensens en Sonny Stevens kun je daar ook nog wel bij rekenen. Vorige week stonden er acht andere spelers in de basis.

Bij Vitesse alleen die Chinees. Maar die kan er geen reet van.
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Van de 14 van jong Twente die vanavond speelden deden er gisteren maar 2 enkele minuutjes mee met het eerste.
Veel van de anderen horen ook bij de eerste selectie, maar hebben gisteren niet gespeeld.
Zowel het eerste als het jong-team won op deze manier het afgelopen weekend en dat is knap.
Vorig weekend stond het beloftenteam tot de 91e minuut nog met 1-0 voor tegen AFC en ging het daarna pas mis.
Voorlopig doen ze het in ieder geval heel aardig.
 

SanMark.

Well-known member
Van der Lely, Katsikas, Van der Heyden, Ebecilio en Holscher zijn gewoon selectiespelers. En die twee Jensens en Sonny Stevens kun je daar ook nog wel bij rekenen. Vorige week stonden er acht andere spelers in de basis.

Bij Vitesse alleen die Chinees. Maar die kan er geen reet van.

Zijn die opstellingen ook nog ergens voor de wedstrijd terug te vinden ?
 

Ceephax

New member
Van der Lely, Katsikas, Van der Heyden, Ebecilio en Holscher zijn gewoon selectiespelers. En die twee Jensens en Sonny Stevens kun je daar ook nog wel bij rekenen. Vorige week stonden er acht andere spelers in de basis.

Bij Vitesse alleen die Chinees. Maar die kan er geen reet van.

Volgens transfermarkt zijn Oude Kotte, Tornes, Lelieveld, Osman, Zhang en Koryan allemaal 1e selectie spelers.
 

noordooster

Well-known member
Ik heb het idee dat er links en rechts nogal wat spelers bij een 1e selectie staan die nooit toekomen aan een competitiewedstrijd in het eerste.
En dat veel van zulke spelers dus gewoon meedoen met de beloften.
Ze moeten immers toch aan spelen toekomen.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
De meeste van die jongens zullen ook niet snel een wedstrijd in Vitesse I gaan spelen schat ik zo in.

Ik heb het even opgezocht:
Tornes (0)
Oude Kotte (2)
Lelieveld (1)
Koryan (1)
Osman (2)
Zhang (8)

In de meeste gevallen betreft het mini-invalbeurtjes.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Het is ook per club verschillend hoe ze er tegenaan kijken geloof ik. In de seizoensgids van de VI valt me altijd op dat bijvoorbeeld Heerenveen ontzettend veel jonge spelers bij de selectie zet, terwijl andere Eredivisie-clubs bijna geen jongere spelers laten opnemen in de gids.
 

Unregistere

Well-known member
Stand na twee speelronden (op pagina 56) is aangepast naar aanleiding van gisteravond. Dylan George van Jong FC Twente dus direct naast Mart van de Gevel (UNA) bovenaan op de topscorerslijst met drie treffers.
 
Bovenaan