Tweede Divisie 2016-2017

De Groene Scout

Well-known member
Opmerkelijke en knappe zege van UNA. Wordt lekker spannend nu. Piepjong FC Twente-VVSB was zeer, zeer matig. Wel een verdiende winnaar.

Het echte Jong Twente moest in de Veste tegen Vitesse, dus waarschijnlijk werd er wel met de nodige A-jeugdspelers gespeeld.
Beetje gezellig in Hengelo?
 

Ceephax

New member
In de eerste 7 wedstrijden gebruikte Twente al 31 verschilende spelers, Vitesse 30, AZ 25 en Sparta 24. :wtf:
 

de waan

Well-known member
Ik wil nog even de samenvattingen kijken, maar daar heb je nu dus kennelijk ook al een inlog voor nodig?
 

Forza AZ

Well-known member
Ik wil nog even de samenvattingen kijken, maar daar heb je nu dus kennelijk ook al een inlog voor nodig?
Ja, je moet wel een gratis FOX-account aanmaken inderdaad om de samenvattingen te zien.

Nog geen samenvattingen trouwens van de zondagwedstrijden online volgens mij. En van de zaterdagwedstrijden kun je zonder abonnement alleen Excelsior M-Barendrecht zien. Ze zijn weer lekker bezig bij FOX met de site.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Ja, je moet wel een gratis FOX-account aanmaken inderdaad om de samenvattingen te zien.

Nog geen samenvattingen trouwens van de zondagwedstrijden online volgens mij. En van de zaterdagwedstrijden kun je zonder abonnement alleen Excelsior M-Barendrecht zien. Ze zijn weer lekker bezig bij FOX met de site.

Kan iemand mij ook uitleggen waarom ik het ene deel van de samenvattingen wel kan kijken met een account en dat ik bij anderen onvoldoende rechten heb?

Echt, wat een kutclub, dat Fox.
 

germania

Member
GROESBEEK - De Treffers en Ken Leemans zijn per direct uit elkaar gegaan. De 33-jarige Belg was aanvoerder van de Groesbeekse tweededivisionist.


Leemans, ex-prof bij onder meer VVV, Roda JC en Hansa Rostock, laat in een reactie op de clubsite weten dat fysieke ongemakken en de combinatie tussen werk en voetbal op topniveau de reden zijn voor de breuk.

De verdediger was afgelopen weekend door trainer Anton Janssen disciplinair geschorst. Hij ontbrak daardoor zondag in de competitiewedstrijd tegen Jong Sparta (3-3). Leemans uitte vorige week stevige kritiek na de nederlaag van De Treffers in de KNVB-beker tegen ASWH (0-3). In dat duel werd hij al na een half uur gewisseld.

Leemans voetbalde sinds januari 2015 voor de Groesbeekse club.
 

Forza AZ

Well-known member
Kan iemand mij ook uitleggen waarom ik het ene deel van de samenvattingen wel kan kijken met een account en dat ik bij anderen onvoldoende rechten heb?

Echt, wat een kutclub, dat Fox.
De zondagwedstrijden staan er nu wel op, maar inderdaad van de zaterdagwedstrijden zijn er 5 van de 6 niet te bekijken nog steeds.
 

Abubakari

Well-known member
Kan iemand mij ook uitleggen waarom ik het ene deel van de samenvattingen wel kan kijken met een account en dat ik bij anderen onvoldoende rechten heb?

Echt, wat een kutclub, dat Fox.

Luie flicker, regel dat gratis Fox nou gewoon met je KPN compleet. E?n (gratis) telefoontje naar KPN,
-goedemiddag, de waan hier, ik wil graag FOX Sports gratis ipv het uitgebreide zenderpakket.
-Prima, doen we even.
Verder nog iets?
-Nee dawast.

En klaar is Kees.
 

de waan

Well-known member
Ja, maar ik vind het veel prettiger om even op de pc te kijken. Anders moet ik weer kijken wanneer het uitgezonden wordt, of het opnemen. En natuurlijk met allemaal onzinnig gelul tussendoor.

En ja, ik ben lui.
 

de waan

Well-known member
Als het goed is komt het goed:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht.

Om bestaande abonnees als eerste toegang te kunnen geven, kan het voorkomen dat verschillende samenvattingen niet direct toegankelijk zijn. Deze samenvattingen worden na verloop van tijd voor iedereen opengesteld.

Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben ge?nformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice FOX Sports
 

Unregistere

Well-known member
GROESBEEK - De Treffers en Ken Leemans zijn per direct uit elkaar gegaan. De 33-jarige Belg was aanvoerder van de Groesbeekse tweededivisionist.


Leemans, ex-prof bij onder meer VVV, Roda JC en Hansa Rostock, laat in een reactie op de clubsite weten dat fysieke ongemakken en de combinatie tussen werk en voetbal op topniveau de reden zijn voor de breuk.

De verdediger was afgelopen weekend door trainer Anton Janssen disciplinair geschorst. Hij ontbrak daardoor zondag in de competitiewedstrijd tegen Jong Sparta (3-3). Leemans uitte vorige week stevige kritiek na de nederlaag van De Treffers in de KNVB-beker tegen ASWH (0-3). In dat duel werd hij al na een half uur gewisseld.

Leemans voetbalde sinds januari 2015 voor de Groesbeekse club.

Verbaast me niet echt. Speelde heel zwak tegen ons, werd ook een keer weggelopen op Van Beukering-achtige wijze. Zijn wissel leek ook meer een soort afrekening van Janssen, omdat er qua systeem niets veranderde. Dus kan ik me voorstellen dat Leemans daar boos over was.
 

de waan

Well-known member
Toen ik het las moest ik daar meteen aan denken.

Ik zag hem aan het werk tegen GVVV en hoewel hij scoorde maakte hij toen ook al niet echt een wendbare indruk.
 

Forza AZ

Well-known member
Als het goed is komt het goed:
Dit is weer eens zo'n standaard antwoord dat ze ergens geven zonder de vraag goed te lezen. Dat is voor Eredivisie bijvoorbeeld wel het geval, maar voor de Tweede Divisie tot nu toe niet. Er is volgens mij gewoon iets verkeerd aangevinkt bij het uploaden van de 5 samenvattingen, en dat is voorlopig nog niet hersteld.
 

de waan

Well-known member
Dat zal het dan wel zijn. Behalve De Treffers-Sparta kon ik ze inmiddels allemaal vinden via de clubkanalen.
 
Bovenaan