Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Herstel: Freek is nooit leuk geweest.

Wat een onzin, Freek op zijn top was buitencategorie in cabaretwereld , veel cabaretiers vandaag de dag mogen niet eens zijn veters strikken.

Zo'n Jochem Myjer, kom op zeg, dat schurkt nu al tegen Omroep Max aan qua humor.
Om over die schele die elk jaar grappig denkt te wezen op SBS6 maar te zwijgen, of die Sandra Kloos, het is de treurnis ten top.
 

Keyser S?ze

New member
Vrouwelijke cabaretiers zijn per definitie te treurig voor woorden. Ze doen aandoenlijk hun best maar het zit er gewoon niet in.
 

inhethoekje

Active member
Vrouwelijke cabaretiers zijn per definitie te treurig voor woorden. Ze doen aandoenlijk hun best maar het zit er gewoon niet in.

Brigitte '' nee, ja, nee, ehh nou, ehh ja eh nee nou ja eh nee'' Kaandorp.
Laat ik maar zwijgen over Caroline Borgers, bij die vrouw ontbreekt elke vorm van humor en toch noemt ze zichzelf cabaretier.
 

JMD

Well-known member
Zo'n Jochem Myjer, kom op zeg, dat schurkt nu al tegen Omroep Max aan qua humor.
Om over die schele die elk jaar grappig denkt te wezen op SBS6 maar te zwijgen, of die Sandra Kloos, het is de treurnis ten top.
Dat vind ik ook allemaal niks. Net als Bert Visscher.

Van 't Hek (alhoewel die de laatste jaren ook steeds minder wordt), Finkers en Kaandorp, beetje Amhali en dat is het voor mij wel. Vroeger ook nog Harrie Jekkers.

Freek was topcategorie ja, maar niet in cabaret. Neerlands Hoop was vooral maatschappijkritisch.
 

Batigoal

Well-known member
Dat vind ik ook allemaal niks. Net als Bert Visscher.

Van 't Hek (alhoewel die de laatste jaren ook steeds minder wordt), Finkers en Kaandorp, beetje Amhali en dat is het voor mij wel. Vroeger ook nog Harrie Jekkers.

Freek was topcategorie ja, maar niet in cabaret. Neerlands Hoop was vooral maatschappijkritisch.

Hoeveel lach jij in het leven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan