Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Wat verwacht je dan dat die vent doet. In het gunstigste geval draait hij zich om en zeikt hij de zeikerd helemaal onder.

Tja, ik maak er maar een probeersel van grappigs van want ik kan me er niks bij voorstellen; bij een mishandeling of inbraak schop je de "schavuit" voor z'n kloten maar als iemand binnen de bebouwde kom staat te pissen? Het is geen misdrijf maar een overtreding, heb je ooit foei gezegd tegen iemand die je met 10 km te hard heeft ingehaald en die je daarna zag bij een benzinestation? Ik kan me het type dat dit doet wel goed inbeelden en dat type vind ik weinig sympathiek.
 

gevegt

Well-known member
Zelf ben ik altijd beleeft.
Dus als iemand mij om de schouder tikt terwijl ik sta te zeiken, draai ik me gewoon om.
Kwestie van etiketten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik hoop dat ze die wildplasser pakken en 'm helemaal de tyfus schoppen tot die de rest van z'n leven in een rolstoel door moet brengen, daarna de fik er in. Asociaal teringvolk mag je wat mij betreft ruimen, ik slaap er alleen maar beter om.
 

JFK

Well-known member
Ik hoop dat ze die wildplasser pakken en 'm helemaal de tyfus schoppen tot die de rest van z'n leven in een rolstoel door moet brengen, daarna de fik er in. Asociaal teringvolk mag je wat mij betreft ruimen, ik slaap er alleen maar beter om.

Hulde!
 

inhethoekje

Active member
Mijn neefje is met de Zomerfeesten beboet voor wildplassen, flinke prent,iets van 90 euro.

Wij stonden overigens op gepaste afstand hem uit te lachen.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb er ooit 1 gehad op 10 meter afstand tot een pisbak, haalde het echt niet meer. Fluitend geaccepteerd, zo blij om te kunnen pissen toen.
 

gevegt

Well-known member
Ik hoop dat ze die wildplasser pakken en 'm helemaal de tyfus schoppen tot die de rest van z'n leven in een rolstoel door moet brengen, daarna de fik er in. Asociaal teringvolk mag je wat mij betreft ruimen, ik slaap er alleen maar beter om.

Hhmm, zo te lezen zit je ook al in de kerst modus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het betreft een kut Marokkaanse wildplasser die ook nog los ging op zoonlief en vriendin, dat werpt natuurlijk weer een heel ander blik op de zaak. Iemand die nog van standpunt wil wisselen?
 

zwammy

Well-known member
Ja, ik ben in ieder geval blij dat het geen beschonken pool was want dan kregen we weer opties om drank te gaan verbieden en dat blijf ik toch wel lekker vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan