Op Ned 3 is nu een docu over de voetballer Boussouffa.
Het begin is veelbelovend!
Mooie docu over een veelbelovende voetballer die nu al 4 jaar eenzaam op zijn miljoenen zit in Moskou ... ik vond het best wel een triest verhaal.
Niet gezien, maar ik probeer me voor te stellen hoe 'zielig' dit werkelijk is. Als hij werkelijk last van eenzaamheid heeft, wie of wat houdt hem dan tegen zijn contract te ontbinden? En had hij het van te voren niet een beetje kunnen voorspellen?
Ikzelf geef geen ene fuck om geld, maar wie daar naartoe gaat zeer waarschijnlijk wel. Dus niet zo piepen svp of lever je geld in en ga naar huis.
Binnen paar maanden zal Verhoek ook wel gaan janken om terugkeer. Die gaat nu naar India ofzo.... Hij werd in Enschede al gek, laat staan India...
Binnen paar maanden zal Verhoek ook wel gaan janken om terugkeer. Die gaat nu naar India ofzo.... Hij werd in Enschede al gek, laat staan India...
Het trieste vond ik zijn zelfgekozen eenzaamheid en het slaafse volgen van zijn broers en vrienden. Hij klaagde daar zelf trouwens niet veel over en presteerde toch ook niet slecht. Wel mooi dat hij bakken met gels uitgeeft om dat dorp in Marokko nog een beetje levendig te houden. Zijn vader is trouwens een grote manipulator.Mooie docu over een veelbelovende voetballer die nu al 4 jaar eenzaam op zijn miljoenen zit in Moskou ... ik vond het best wel een triest verhaal.