Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Laatst bij het Journaal hadden ze een foto van Volkert op het scherm,met balk voor de ogen, en de presentator heeft het over Volkert van der Graaf.

:eek:mg:


Of bij die twee Turkse broers aannemers ? Die de boel hadden opgelicht. Beide stonden met initaal van de achternaam en het bedrijfnaam ( wat hun achternaam was) werd volledig genoemd.
 

inhethoekje

Active member
Geen Stijl sommeren het filmpje weg te halen, wat ze deden, maar niet nadat half Nederland het nu heeft gedownload op hun mobiel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben ik trouwens de enige die zag dat Eva continu een lachje aan het onderdrukken was? Die heeft zich thuis ziek gelachen om het filmpje.
 

erka

Well-known member
Of bij die twee Turkse broers aannemers ? Die de boel hadden opgelicht. Beide stonden met initaal van de achternaam en het bedrijfnaam ( wat hun achternaam was) werd volledig genoemd.

Bedoel je die Groningse broers? Kaan? Zo heten ze niet hoor.
 

inhethoekje

Active member
Ben ik trouwens de enige die zag dat Eva continu een lachje aan het onderdrukken was? Die heeft zich thuis ziek gelachen om het filmpje.


Die heeft tijdens haar relatie met Freek dingen gedaan met slangen, als dat ooit on line komt, dat zag je haar denken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, viel me toch niet tegen. Het mooiste was die vraag van de taxichauffeur en zeker met de manier waarop Peterrrr dat uitsprak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan