Een domme aap dan toch?
Racist!
Een domme aap dan toch?
Dat mag niet meer.Zeg dan bierhaler.
Dat mag niet meer.
Je vraagt je toch of ze die programma's waarin ze aanschuift nooit terugkijkt. Keer of keer krijgt ze ze links en rechts om de oren.
Heeft DENK een aanhang dan?
Die is groter dan je DENKt. Als je ziet hoeveel dwaze Facebook reaguurders hebben, dan zou het mij verbazen als ze niet in de Tweede Kamer komen na de verkiezingen.
Dat weet ik wel zeker. Dat worden Amerikaanse taferelen in de Tweede Kamer vanaf volgend jaar.
Haha wat een domme koe is het ook.
Mwaoh, lijkt me wel vermakelijke kost om haar te zien debatteren met Wilders.Laat dit nou gewoon het einde van haar (politieke) carriere zijn dan kunnen we ons op internet weer druk maken om belangrijkere zaken. Kattenfilmpjes enzo.
Speciaal voor jou heb ik het spotje even bekeken en vind het gewoon een erg leuke reclame.Iemand het reclamespotje van NLE.nl gezien toevallig?
Je gunt bedrijven geen faillissement, maar voor deze tent maak ik een uitzondering. Het lijkt wel alsof je kijkt naar een bijeenkomst van de Pinkstergemeente.
Flikker op met dat ?ber vrolijke gedoe.
Speciaal voor jou heb ik het spotje even bekeken en vind het gewoon een erg leuke reclame.
Aan de zuip?
Vanzelfsprekend.
Op 1 dat programma over amateurvoetballers. Ook wel leuk.
:duim:Plop!