Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Een uur lang kijken naar twee van die gasten die z? vol van zichzelf zijn. Als ik wil braken eet ik liever bedorven voedsel.

Als Ajacied zou jou dat toch moeten kunnen waarderen lijkt me.
Arrogantie en vol van jezelf zijn blijkt toch meer iets Limburgs...

Jan Smeets opent Pinkpop door iedereen even welkom te heten in de beste toeristische regio ter wereld.:duim:

Of zou het aan de achternaam liggen?
 

Abubakari

Well-known member
Nooit geweten dat Mart Smeets en Van Nieuwkerk Limburgers zijn.

Nooit geweten dat Mart Smeets Amsterdammer dan wel Ajacied is.

Maar ik leg het wel even uit, schijnbaar is arrogantie niet iets typisch Amsterdams maar hebben Limburgers er ook wel eens last van.
 

inhethoekje

Active member
Smeets is een Ernemmer.

Heel vroeger wilde hij nog weleens een geel/zwart doekje in zijn borstzak van zijn colbert stoppen om stiekum zijn voorkeur voor Vitesse te laten blijken.

Ben even kwijt hoe je zo,n doekje noemt in je colbert.
 

Maasveld

Well-known member
Dat het niet iets typisch Amsterdams is weet ik ook wel. Het enige wat Smeets doet is refereren aan een prijs die de regio laatst gewonnen heeft. Ook dat moet je niet onbekend voorkomen.
 

Abubakari

Well-known member
Dat het niet iets typisch Amsterdams is weet ik ook wel. Het enige wat Smeets doet is refereren aan een prijs die de regio laatst gewonnen heeft. Ook dat moet je niet onbekend voorkomen.

Nou, als je daar geen kwaad in ziet, wat zit je dan te sneren richting Ajax en/of Ajacieden?
 

Abubakari

Well-known member
Jan Smeets, de Heideroosjes, Rowen Heze met hun kwestie van geduld, Maasveld, Lothar Matth?us, noem ze maar op.
 

zwammy

Well-known member
EO-directeur ging vreemd met directrice basisschool’
Geplaatst op zondag 12 juni 2016 om 11:51

De scheiding van EO-baas Arjan Lock heeft te maken met een buitenechtelijke affaire. Dat vertelt een bron aan weekblad Weekend. Volgens het showblad wordt er bij de EO volop gepraat over de geheime romance van hun baas, omdat Lock er altijd een strikte moraal op na leek te houden. Zo stuurde hij Arie Boomsma in 2009 de laan uit toen hij schaars gekleed op de cover van l’Homo verscheen. Zelf verschijnt hij echter al ruim een jaar lang schaars gekleed bij schooldirectrice Suzanne, aldus de bron.

Suzanne is de directrice van een gereformeerde basisschool in Leusden. Extra pikant is dat Lock goed bevriend was met Sander, de man van Suzanne, aldus de bron.

:D:D:D:D:D:D:D

Heerlijk gereformeerd bij de EO doen en ondertussen de directrice van een gereformeerde school aanduwen. Heerlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan