Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Gisteren iemand van Muiswinkel gezien bij Humberto? Ik vond het een hoog "ik heb zendtijd nodig om te vertellen hoe goed ik ben en hoe slecht de rest is" gehalte. Vond het in ieder geval niet sympathiek overkomen.

Nee, ik kijk nooit naar Humberto, ik vind het echt een waardeloos programma. Ik heb geen zin om naar BN'ers te kijken die allemaal uit de RTL-stal komen.
 

Pieros

Active member
Nee, ik kijk nooit naar Humberto, ik vind het echt een waardeloos programma. Ik heb geen zin om naar BN'ers te kijken die allemaal uit de RTL-stal komen.

Kijk het ook niet vaak, maar zag dat Kruijswijk en van Muiswinkel er zaten, dus dacht.. laat ik eens kijken.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Ik heb met verbazing zitten kijken, je hebt slap lullen en je hebt slap lullen terwijl je er ook nog bij zit te liegen, welnu, dat laatste heeft van Muiswinkel (30 jaar geleden ooit een keer grappig met zijn imitatie van van Raay, daarna nooit meer grappig geweest maar wel terend op die ene uitschieter van destijds) dus voor elkaar gekregen.

Vanaf de eerste seconde zie de dat hij liegt.

 

zwammy

Well-known member
Och, na het selfie meisje bij het vlaams blok met haar jodentweet nu weer de volgende idioot die gehackt is. Wat worden er toch veel mensen gehackt tegenwoordig.
 

inhethoekje

Active member
Och, na het selfie meisje bij het vlaams blok met haar jodentweet nu weer de volgende idioot die gehackt is. Wat worden er toch veel mensen gehackt tegenwoordig.

Beetje hacker pleurt en tig tweets uit onder iemands naam, maar bij hem heeeeeel toevallig maar 2.
 

inhethoekje

Active member
''Iedereen is van de wereld'' was al een kut nummer maar het wordt nog even definitief verkracht door een stelletje BN''ers die zo nodig maatschappelijk verantwoord bezig moeten zijn .
 

Makanaky

Well-known member
Ik geloof m wel. Die bokkenblaadjes moeten beter research doen, voor de zoveelste x. Als v Muiswinkel 'kankerlul' tussen haakjes had gezet, was er niet veel aan de hand geweest.
 

de waan

Well-known member
Hij is niet gehackt, er is een fake-account aangemaakt. Maar Van Muiswinkel is de 50 gepasseerd, dus ik snap wel dat hij dat verschil niet zo goed snapt:

https://twitter.com/erikvmuiswinkel (de echte)
https://twitter.com/erikvmuiswinkeI (de neppe, met een hoofdletter I op het eind)

Totaal bezopen dat serieuze media daar intrappen.

Wie overigens niet snapt dat zijn "kankerlul" ironisch was moet heel rap an een cursus Nederlandse cultuur (les 6: het gebruik van ironie in de Nederlandse taal als stijlmiddel)
 

Eef de Kip

Well-known member
Wie overigens niet snapt dat zijn "kankerlul" ironisch was moet heel rap an een cursus Nederlandse cultuur (les 6: het gebruik van ironie in de Nederlandse taal als stijlmiddel)

Misschien dat ik iets gemist heb in deze discussie maar op basis waarvan had ik moeten weten dat dit ironisch was?
 

Makanaky

Well-known member
Die gast liep al belachelijk grof te schelden. V Muiswinkel wijst m enkel op de absurditeit hiervan door er dubbel en dwars overheen te gaan en zich te bedienen van woorden van gelijke strekking.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Die gast liep al belachelijk grof te schelden. V Muiswinkel wijst m enkel op de absurditeit hiervan door er dubbel en dwars overheen te gaan en zich te bedienen van woorden van gelijke strekking.

Vind ik geen goed excuus. Zoiets zeg je gewoon niet.
Een flink portie schelden is best ok?, maar er zijn wel grenzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan