Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
En toch heeft ze wel een punt. Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.

Welk punt, oprechte interesse.
Ik hoorde laatst dat ze als Surinaamse door een krant neergezet werd daar stoorde ze zich aan. Dat vind ik ook wel dom van zo?n krant eerlijk gezegd, sterker nog zoiets irriteert mij ook.
 

Ska P 187

Well-known member
Ja jezus gevegt nu dwing je me gewoon iets terug te gaan kijken waar ik helemaal geen zin in heb.
Hier kan ik niets mee!
 

leo1949

Well-known member
In dit topic alles over het kastje waar we allemaal dagelijks naar kijken.

Ja het gaat in de toekomst nog veel beter met de tv.
Om te beginnen word de Commerci?le tv nog commercieler.

Want in Totaal TV is het volgende te lezen:

De Europese Commissie wil tv-zenders meer ruimte geven om reclamezendtijd zelf in te delen.
Het maximaal aantal reclameminuten blijft gelijk maar kunnen flexibeler gebruikt worden.
De Duitse krant Handelsblatte heeft het besluit dat op 20 mei genomen blijkt te zijn openbaar gemaakt.

Met de huidige wetgeving mogen tv-zenders maximaal twaalf minuten per uur besteden aan het uitzenden van reclames.
De Europese Commissie wil het door een wijziging mogelijk maken dat tv-zenders tussen 07.00 en 23.00 uur twintig procent
van uitzendtijd mag besteden aan het uitzenden van reclames.
Twaalf minuten per uur komt overeen met twintig procent maar in de huidige situatie mogen tv-zenders
niet uitgezonden reclameminuten opsparen en later alsnog gebruiken.

Meer reclames

In de nieuwe planen van de Europese Commissie vervalt de termijn van een uur en wordt vervangen door een periode van 07.00 tot 23.00 uur.
Hierdoor wordt het voor tv-zenders mogelijk om grote reclameblokken rond veel bekeken tv-programma?s te programmeren.
Voor tv-zenders betekent het nieuwe plan de mogelijkheid om reclamezendtijd tegen hogere prijzen rond veel bekeken tv-programma?s te verkopen.
De kijker moet zich voorbereiden op langere reclameblokken rond onder meer veel bekeken series en sportprogramma\s.

post-60869-0-31643200-1464095770.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan