Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Ik kijk naar DWDD en vindt het best interessant en vraag me af welke mensen er eigenlijk altijd bedoelt worden als er over 'Moslims' gesproken wordt.

Miramar

Well-known member
Ik kijk naar DWDD en vindt het best interessant en vraag me af welke mensen er eigenlijk altijd bedoelt worden als er over 'Moslims' gesproken wordt.

Ik zie alleen maar moderne mensen die net zo goed Nederlanders zouden kunnen zijn. Maar zo voelen ze het niet.

Miramar

Well-known member
Als mensen je 20 jaar lang begroeten en daarna willen ze dat niet meer door de aanslagen dan is het ?f enorm kortzichtig ?f al die begroetingen waren nep....

gevegt

Well-known member
Als mensen je 20 jaar lang begroeten en daarna willen ze dat niet meer door de aanslagen dan is het ?f enorm kortzichtig ?f al die begroetingen waren nep....
Dat was ook wel heel frappant. Als dat symbolisch is, zou dat betekenen dat degene die niet meer groet zich minder Nederlander is gaan voelen, of plotseling een hater is geworden dat kan natuurlijk ook.
Dan ligt het probleem dus eigenlijk gewoon bij de niet groeters en niet bij die oude man.

Max

Administrator
Forumleiding
Jambers 20 jaar later toch wel mooi.

Het eerste bezoek was aan een man die vroeger poema's, panters en tijgers hield. Die man zelf was helaas net een jaar overleden. Alle beesten ook. Om de boel financieel nog rond te krijgen hebben ze nu van een van de kooien in gebruik als SM kooi en hebben ze een hoer uit Roemeni? opgehaald die de SM meesteres speelt. Nog maar twintig jaar, maar wel al 7 jaar hoer.

Het tweede bezoek is aan een vrouw die twintig jaar geleden als 19-jarige in een opvang zat met haar kind. Was al zwanger op haar vijftiende en moeder op haar zestiende. Twintig jaar later was haar dochter alweer zwanger van haar vierde van de derde man. Van haar eerste was het kind ook al keurig op haar vijftiende zwanger en moeder op haar zestiende. De appel valt niet ver van de boom.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo... Een van mijn jeugdhelden, Bam Margera, is echt helemaal naar de klote. Wat ziet 'ie eruit joh. Trieste zaak dat hij de dood van zijn beste vriend niet heeft kunnen verwerken. Die man heeft hulp nodig. Bizar dat hij nu weer meegesleept wordt in ??n of andere realityserie.

Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Boh.... wat erg. Raar dat ze zijn gebabbel niet ondertitelen en de verstaanbare vragensteller wel

SanMark.

Well-known member
Zo... Een van mijn jeugdhelden, Bam Margera, is echt helemaal naar de klote. Wat ziet 'ie eruit joh. Trieste zaak dat hij de dood van zijn beste vriend niet heeft kunnen verwerken. Die man heeft hulp nodig. Bizar dat hij nu weer meegesleept wordt in ??n of andere realityserie.

Waar moeten 'we' die van kennen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan