Tv-topic

JMD

Well-known member
Leuk Abu!
Wist niet dat ze in Arnhem studeerde en al zover van 'huis' woonde.

En ach, geen voetbalkennis, wat wil je met een papa die voor Ajax is...

Wist je voor de uitzending al hoe ze het gedaan had, of had ze het stil gehouden?

Mario

Well-known member
Tom Waes is afgelopen nacht zwaar gewond geraakt bij een eenzijdig auto-ongeluk nabij Antwerpen. Hij schijnt inmiddels wel buiten levensgevaar te zijn. Ik kijk altijd graag naar zijn programma's, os Reizen Waes.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Vanochtend terug gekeken. Chapeau!!
Ook de finale gewonnen inderdaad. Niet gek voor een meisje van 21. Bijna 3.000 euro aan overgehouden. Lekker bedrag voor een student.
Ik kijk al sinds het begon vrijwel altijd Met het Mes op tafel, heel bijzonder om Lisa daar te zien zitten. We kijken vaak samen, vroeg ze me “ denk je dat ik er al klaar voor ben?”.
Volgens mij wel. En dat bleek. Weet de gekste dingen, zoals dat Italiaanse dessert waar ik nog nooit van gehoord had.
Ze ging gister naar het theater in Arnhem, werd ze herkend.😁
Echt een hele leuke tv week.

Mario

Well-known member
Tom Waes is afgelopen nacht zwaar gewond geraakt bij een eenzijdig auto-ongeluk nabij Antwerpen. Hij schijnt inmiddels wel buiten levensgevaar te zijn. Ik kijk altijd graag naar zijn programma's, os Reizen Waes.
Teveel gedronken blijkt nu. Tsja, stom. Gelukkig heeft hij geen slachtoffers gemaakt.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ook de finale gewonnen inderdaad. Niet gek voor een meisje van 21. Bijna 3.000 euro aan overgehouden. Lekker bedrag voor een student.
Ik kijk al sinds het begon vrijwel altijd Met het Mes op tafel, heel bijzonder om Lisa daar te zien zitten. We kijken vaak samen, vroeg ze me “ denk je dat ik er al klaar voor ben?”.
Volgens mij wel. En dat bleek. Weet de gekste dingen, zoals dat Italiaanse dessert waar ik nog nooit van gehoord had.
Ze ging gister naar het theater in Arnhem, werd ze herkend.😁
Echt een hele leuke tv week.
Mooi dat ze won van die politico flapdrol in dat pak

Bovenaan