Tv-topic

de waan

Well-known member
De docu over David Koresh en de Branch Davidians (vanavond deel 1 morgen deel 2) was zeer kijkenswaardig. Misschien ook juist wel omdat er ook mensen aan het woord komen die nog altijd "geloven" in Koresh. Dat maakt dat je op de een of andere manier toch een beetje gaat begrijpen hoe mensen opgezogen kunnen worden in een sekte en de meest idiote dingen gaan denken en doen.
 

erka

Well-known member
Gezien! Buitengewoon boeiend. Die gozer was knettergek maar ook sommige van zijn volgelingen zeg. En dat verhaal van die infiltrant vond ik ook boeiend. Vanavond deel 2.
 

Joost

Well-known member
Half Nederland werd gisteren knettergek van de krekels bij de Avondetappe. Ik heb er zelf geen last van gehad, wel vond ik de gast niet zo bijster interessant. En dat is een uitzondering want Dione de Graaff zet verder wel een geweldig programma neer.
 

erka

Well-known member
Nederland, 85% blank en christen. Dus zitten er heel veel blanke Nederlanders overal aan het werk en zal alles zo gekleurd zijn. Maak een foto van de shoarmatent in Cairo en de meeste mensen zullen donker zijn.

85% blank, 10% christen tegenwoordig.
 

Wigboldus

Well-known member
Nederland, 85% blank en christen. Dus zitten er heel veel blanke Nederlanders overal aan het werk en zal alles zo gekleurd zijn. Maak een foto van de shoarmatent in Cairo en de meeste mensen zullen donker zijn.

Je hebt flink zitten evangeliseren met je 85%. Topper!
 
Bovenaan