Tv-topic

Batigoal

Well-known member
Nederland, 85% blank en christen. Dus zitten er heel veel blanke Nederlanders overal aan het werk en zal alles zo gekleurd zijn. Maak een foto van de shoarmatent in Cairo en de meeste mensen zullen donker zijn.

Je hebt flink zitten evangeliseren met je 85%. Topper!

Ik moest hardop lachen.

Maar we worden toch omgevolkt?

Als je de onheilspellende berichten op Twitter soms leest woont er al bijna geen Nederlander meer in dit land.
 

zwammy

Well-known member
Goed 85% en van oudsher christelijk geloof. Dacht dat jullie dat wel zouden begrijpen. Gisteren gesport in een kerk, was ook een vele betere bestemming dan die kletspraat :duim:
 

Eef de Kip

Well-known member
Mijn god, is er ook wel is g??n "The Voice"? The voice, the voice kids, the voice senior, the voice compilaties, het gaat maar door.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die arme, arme Wendy van Dijk. Een of andere stommeling heeft haar account gehackt en besloten om uit haar naam een paar onaardige tweets over Chantal Janzen te 'liken'.

:jerry:
 

Pascallovic

Well-known member
Standaard reflex om als je domme dingen op social media doet, te verzinnen dat je account is gehackt. Alsof iemand het account van Wendy van Dijk gaat hacken om enkel wat onaardige tweets over Chantal Janzen te liken.
 

Maasveld

Well-known member
Standaard reflex om als je domme dingen op social media doet, te verzinnen dat je account is gehackt. Alsof iemand het account van Wendy van Dijk gaat hacken om enkel wat onaardige tweets over Chantal Janzen te liken.
Ik geloof best dat er zulke kansloze mensen bestaan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Eva Jinek gaat dus ook voor het grote geld. Op RTL4 gaat ze de late-night-talkshow afwisselend met Beau van Erven Dorens presenteren, ieder een aantal maanden per jaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Hopelijk neemt ze voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen ook die man die er alleen mag zitten omdat ie de dochter van Nancy Pelosi neukt mee,
 

SanMark.

Well-known member
Hopelijk neemt ze voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen ook die man die er alleen mag zitten omdat ie de dochter van Nancy Pelosi neukt mee,

Hij zit er weer.

Vol bashen van Trump , gelukkig wel even van te voren zijn rol benoemd dat zijn schoonmoedere Pelosi is.
 
Bovenaan