Wigboldus
Well-known member
Ik hoef de irritatie van de schoolmoeders ook niet op mijn scherm te bekijken.
schoolmoeders....wat ouderwets zeg.
Ik hoef de irritatie van de schoolmoeders ook niet op mijn scherm te bekijken.
Er zijn bij ons op school best een paar schoolmoeders die ik ook wel op tv zou willen zien hoor.Ik hoef de irritatie van de schoolmoeders ook niet op mijn scherm te bekijken.
Ik was er prettig door verrast gisteren. Er zaten weer pareltjes van uitspraken bij.
Heeft iemand een van de programma's erna gezien; Makkelijk Scoren.
Dat had wel potentie.
schoolmoeders....wat ouderwets zeg.
Schoolvaders irriteren mij niet want die komen gewoon waar ze voor moeten komen, hun jong ophalen.
KvW over patat. Geweldige uitzending.
Zijn er leden die patat bakken in een air fryer?
Want?Sukkel!
Want?
KvW over patat. Geweldige uitzending.
Zijn er leden die patat bakken in een air fryer?
Ik geloof er geen reet van.Ik sprak laatst met iemand die voedingstechnologie heeft gestudeerd. Die airfryer en overfrites zijn ongezonder dan normale friet uit de frietpan vanwege het soort vet dat gebruikt wordt.
Ik sprak laatst met iemand die voedingstechnologie heeft gestudeerd. Die airfryer en overfrites zijn ongezonder dan normale friet uit de frietpan vanwege het soort vet dat gebruikt wordt.
Voor de onwetenden onder ons hoe wij China de macht hebben gegeven en wat de gevolgen zijn: kijk even naar Zembla.
De keren dat ik die airfryer gebruik zijn ?berhaupt op ??n hand te tellen, maar ik blijf mijn patat er lekker in bakken zonder de lucht van frituur in m'n kleren en huis.Kijk de uitzending maar eens. Ze worden in hetzelfde product gebakken, maar er worden wel stoffen toegevoegd.
De keren dat ik die airfryer gebruik zijn ?berhaupt op ??n hand te tellen, maar ik blijf mijn patat er lekker in bakken zonder de lucht van frituur in m'n kleren en huis.