Tv-topic

Abubakari

Well-known member
Ik was er prettig door verrast gisteren. Er zaten weer pareltjes van uitspraken bij.

Heeft iemand een van de programma's erna gezien; Makkelijk Scoren.
Dat had wel potentie.

Zondag zonder Lubach Sport. Ik vond het ook leuk.

En er is niet veel nlse comedy die ik leuk vind, maar de luizenmoeder vind ik wel leuk. Al vond ik Rundfunk nog veel leuker. Dat was dan ook geniaal.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Schoolvaders irriteren mij niet want die komen gewoon waar ze voor moeten komen, hun jong ophalen.

Ik zit vaak tot de school uit is met oordopjes muziek te luisteren, ivm plaatsvervangende schaamte van de dames. Ik wil het niet horen.
 

gevegt

Well-known member
Voor de onwetenden onder ons hoe wij China de macht hebben gegeven en wat de gevolgen zijn: kijk even naar Zembla.
 

Joost

Well-known member
KvW over patat. Geweldige uitzending.

Zijn er leden die patat bakken in een air fryer?

Ik sprak laatst met iemand die voedingstechnologie heeft gestudeerd. Die airfryer en overfrites zijn ongezonder dan normale friet uit de frietpan vanwege het soort vet dat gebruikt wordt.
 

gevegt

Well-known member
Ik sprak laatst met iemand die voedingstechnologie heeft gestudeerd. Die airfryer en overfrites zijn ongezonder dan normale friet uit de frietpan vanwege het soort vet dat gebruikt wordt.

Kijk de uitzending maar eens. Ze worden in hetzelfde product gebakken, maar er worden wel stoffen toegevoegd.
 

ALenstra

Well-known member
Voor de onwetenden onder ons hoe wij China de macht hebben gegeven en wat de gevolgen zijn: kijk even naar Zembla.

Inderdaad een goede aflevering. Medicijnen die gemaakt worden in fabrieken waar van alles mis is. Want het is veel goedkoper.
 

Totti

New member
Kijk de uitzending maar eens. Ze worden in hetzelfde product gebakken, maar er worden wel stoffen toegevoegd.
De keren dat ik die airfryer gebruik zijn ?berhaupt op ??n hand te tellen, maar ik blijf mijn patat er lekker in bakken zonder de lucht van frituur in m'n kleren en huis.
 
Bovenaan