Tv-topic

JMD

Well-known member
Die reclame over de musical The Adams Family begint me goed de keel uit te hangen.
Mij ook. En vooral dan van die opmerking dat 'die musical zo fantastisch is' (of zoiets)
Musicalrecensies zijn altijd positief, het is altijd fantastisch enz. Het meest kritiekloze publiek is dat.

Soldaat van Oranje, ook zo eentje waarbij ik gelijk de tv tegen de muur kapot wil smijten. Ik vind sowieso dat ze al die musicalsterren af moeten schieten. Wat een vreselijke schijtshows moeten dat zijn met dat gelach en gedans.
:duim:

Ik krijg vooral jeuk als die reclame van Soldaat van oranje komt en ze zeggen 'dat de show nog maar tot februari loopt' en als februari er dan aankomt er dan gezegd wordt 'nu verlengd tot december'... En dat er dus echt nog steeds mensen intrappen die zeggen: 'we moeten nog naar SvO want die stopt bijna'...
 

JMD

Well-known member
Klimaatverandering, wat is dat?
Dat is dat het klimaat verandert en dat we daarvoor conferenties gaan houden waar elke wereldleider (ook die 200 km verderop woont) daar naartoe komt vliegen en dan vervolgens zegt dat we niet zoveel moeten vliegen. Verder komen er dan tientallen programma's waarbij klimaatwetenschappers naar diverse plekken op de wereld vliegen om te laten zien hoe erg het is met klimaat, en dat we dus minder moeten vliegen.

Heb het programma waar erka aan refereert niet gezien, maar die kwam (gelukkig) wel vanuit Nederland volgens mij. Erka, is kernenergie nog genoemd als oplossing voor de verre toekomst? En dat de ongebreidelde groei van de wereldbevolking ook 1 van de grootste problemen is? Of was het vooral weer voorbereiden op het feit dat we steeds meer belasting zullen moeten betalen om het klimaat te redden? En dat we ?cht van het gas af moeten (maar voorbijgaand aan het feit dat dat voorlopig nog helemaal eigenlijk niet kan, want dat we (als we van het gas af gaan) meer energie gaan gebruiken van centrales die op kolen stoken)? Heeft men ook nog uitgelegd hoe men dat gaat doen voor de mensen die het niet zo breed hebben?

Zoals je ziet, ik word altijd een beetje sceptisch van dit soort programma's. Zeker omdat iemand die nu nog niet snapt dat er iets moet veranderen ook waarschijnlijk niet te overtuigen is, dus die moet je i.m.o. gewoon negeren. Het gaat er nu om dat we in ?chte oplossingen gaan denken, en niet van die halve ondoordachte.
 

JMD

Well-known member
Dat je de recensies leest maakt je al een kandidaat voor een castratie.
Haha...

Vriendin van me is musicalgek, die gaat ook al die musicals af, en elke musical is altijd weer 'fantastisch'. Als ik dan ook maar iets kritiek lever wijst ze altijd op de lovende recensies.
Maar goed, het is vaak ook meerdere handen op 1 buik, want bv de Telegraaf sponsort ook musicals, om over Verlinde maar te zwijgen. Die produceert ?n recenseert ze.
 

Batigoal

Well-known member
En er zijn inmiddels gewoon 83 miljard mensen naar Soldaat van Oranje geweest. En gewoon blijven spelen tot februari 2168. Wie gaan daar in godesnaam allemaal naartoe?

EDIT: Ah, daar was het antwoord dus al.

Het "wegens succes verlengd" is ook gewoon een vast onderdeel van de reclame. Vreselijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tv-topic

Het "wegens succes verlengd" is ook gewoon een vast onderdeel van de reclame. Vreselijk.

Let op, dit is je laatste kans. Ondertussen dat wel om de haverklap moeten laten weten, want anders blijven de stoeltjes leeg.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is dat het klimaat verandert en dat we daarvoor conferenties gaan houden waar elke wereldleider (ook die 200 km verderop woont) daar naartoe komt vliegen en dan vervolgens zegt dat we niet zoveel moeten vliegen. Verder komen er dan tientallen programma's waarbij klimaatwetenschappers naar diverse plekken op de wereld vliegen om te laten zien hoe erg het is met klimaat, en dat we dus minder moeten vliegen.

Heb het programma waar erka aan refereert niet gezien, maar die kwam (gelukkig) wel vanuit Nederland volgens mij. Erka, is kernenergie nog genoemd als oplossing voor de verre toekomst? En dat de ongebreidelde groei van de wereldbevolking ook 1 van de grootste problemen is? Of was het vooral weer voorbereiden op het feit dat we steeds meer belasting zullen moeten betalen om het klimaat te redden? En dat we ?cht van het gas af moeten (maar voorbijgaand aan het feit dat dat voorlopig nog helemaal eigenlijk niet kan, want dat we (als we van het gas af gaan) meer energie gaan gebruiken van centrales die op kolen stoken)? Heeft men ook nog uitgelegd hoe men dat gaat doen voor de mensen die het niet zo breed hebben?

Zoals je ziet, ik word altijd een beetje sceptisch van dit soort programma's. Zeker omdat iemand die nu nog niet snapt dat er iets moet veranderen ook waarschijnlijk niet te overtuigen is, dus die moet je i.m.o. gewoon negeren. Het gaat er nu om dat we in ?chte oplossingen gaan denken, en niet van die halve ondoordachte.

Nee, dat had ik niet opgemaakt uit je tekst.
 

Mario

Well-known member
En er zijn inmiddels gewoon 83 miljard mensen naar Soldaat van Oranje geweest. En gewoon blijven spelen tot februari 2168. Wie gaan daar in godesnaam allemaal naartoe?

EDIT: Ah, daar was het antwoord dus al.

Ik heb de film gezien, die was al erg genoeg.
 

gevegt

Well-known member
Even zappen en ik kom Trijntje en Hans de Boer tegen. Die tv gaat dus voor straf twee dagen uit.
 
Bovenaan