Soldaat van Oranje, ook zo eentje waarbij ik gelijk de tv tegen de muur kapot wil smijten. Ik vind sowieso dat ze al die musicalsterren af moeten schieten. Wat een vreselijke schijtshows moeten dat zijn met dat gelach en gedans.
En ik maar denken dat jij van lachen en van dansen houdt.
Oh ik lach graag hoor, dat verklaart mijn aanwezigheid hier. Maar lachen om een paar mensen op een podium die dansen en liedjes zingen vind ik net zo leuk als het drinken van een halve liter zoutzuur.
:cab:Het kan altijd nog erger. Er zijn mensen die De Lama's leuk vinden.
Mannen die naar musicals gaan moeten ze onmiddellijk castreren.
Je kunt nu niet meer zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.Oei, is mijn vrouw toch net bezig om 2 kaartjes voor Soldaat van Oranje te regelen.
South Park kijkers weten waarom je altijd mee moet gaan naar een musical als de vrouw dat vraagt.
Je kunt nu niet meer zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.
South Park kijkers weten waarom je altijd mee moet gaan naar een musical als de vrouw dat vraagt.
Ik trek mezelf liever af dan dat ik een vrouw heb die geil wordt van een musical.
Alsof jij op jouw leeftijd nog veel keus hebt.
Soldaat van Oranje, ook zo eentje waarbij ik gelijk de tv tegen de muur kapot wil smijten. Ik vind sowieso dat ze al die musicalsterren af moeten schieten. Wat een vreselijke schijtshows moeten dat zijn met dat gelach en gedans.
Mannen die naar musicals gaan moeten ze onmiddellijk castreren.
En ik maar denken dat jij van lachen en van dansen houdt.
Allemaal even kijken naar Ned2 nu. Over klimaatverandering.