Tv-topic

JFK

Well-known member
Die reclame over de musical The Adams Family begint me goed de keel uit te hangen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Soldaat van Oranje, ook zo eentje waarbij ik gelijk de tv tegen de muur kapot wil smijten. Ik vind sowieso dat ze al die musicalsterren af moeten schieten. Wat een vreselijke schijtshows moeten dat zijn met dat gelach en gedans.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Soldaat van Oranje, ook zo eentje waarbij ik gelijk de tv tegen de muur kapot wil smijten. Ik vind sowieso dat ze al die musicalsterren af moeten schieten. Wat een vreselijke schijtshows moeten dat zijn met dat gelach en gedans.

En ik maar denken dat jij van lachen en van dansen houdt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb nog wel is iemand in mijn omgeving gehad die terloops vroeg of we het misschien leuk zouden vinden om met ze naar een musical te gaan. Contact is een stuk minder sindsdien.
 

Eef de Kip

Well-known member
En ik maar denken dat jij van lachen en van dansen houdt.

Oh ik lach graag hoor, dat verklaart mijn aanwezigheid hier. Maar lachen om een paar mensen op een podium die dansen en liedjes zingen vind ik net zo leuk als het drinken van een halve liter zoutzuur.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh ik lach graag hoor, dat verklaart mijn aanwezigheid hier. Maar lachen om een paar mensen op een podium die dansen en liedjes zingen vind ik net zo leuk als het drinken van een halve liter zoutzuur.

Het kan altijd nog erger. Er zijn mensen die De Lama's leuk vinden.
 

de waan

Well-known member
En er zijn inmiddels gewoon 83 miljard mensen naar Soldaat van Oranje geweest. En gewoon blijven spelen tot februari 2168. Wie gaan daar in godesnaam allemaal naartoe?

EDIT: Ah, daar was het antwoord dus al.
 

Janssen

Well-known member
South Park kijkers weten waarom je altijd mee moet gaan naar een musical als de vrouw dat vraagt.
 

SanMark.

Well-known member
Bovenaan