Tv-topic

Batigoal

Well-known member
Of die vrouw op leeftijd met haar zwaar verslaafde, bij haar wonende zoon. En dat zij webcamster was en nogal veel geluid maakte. Of die vrouw die uit haar plaat ging omdat de pannenkoeken van de buurvrouw koud waren. Of die bejaarde man die in een scootmobiel reed, maar wel mobiel genoeg was om de even bejaarde buurman fysiek aan te vallen.

Topentertainment dat Mr Frank Visser.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, het is echt supergrappig. Ik heb met Sinterklaas een Viktor & Frank Visser ganzenbordspel als surprise voor mijn dochter -ook groot fan- gemaakt. Met de meest bizarre spelregels geheel in stijl.
 

JMD

Well-known member

De reden waarom Wilders het wil is een andere, maar ik ben het niet oneens met zijn mening dat het tijd wordt dat er eens een bezem door die hele NPO gaat...
 

ALenstra

Well-known member
Theo Maassen stopt als presentator van het interviewprogramma Zomergasten. Dit vanwege berichten over zijn privéleven. Volgens weekblad Privé zou de cabaretier zich schuldig hebben gemaakt aan huiselijk geweld. Zijn ex-vriendin, zijn zus en zijn vrouw ontkennen de verhalen.
 

erka

Well-known member
Volgt iemand de TV Serie de Joodse Raad? Ik heb gisteren de 2e aflevering gezien, daarna direct de 1e teruggekeken. Hele indringende serie vooral vanwege het perspectief dat veel verder gaat dan goed en fout. Ik had deze kant van de Jodenvervolging eerlijk gezegd niet heel scherp.
 

Maasveld

Well-known member
Volgt iemand de TV Serie de Joodsche Raad? Ik heb gisteren de 2e aflevering gezien, daarna direct de 1e teruggekeken. Hele indringende serie vooral vanwege het perspectief dat veel verder gaat dan goed en fout. Ik had deze kant van de Jodenvervolging eerlijk gezegd niet heel scherp.
Nog niet gezien, wel van plan om te kijken. Vooral ook omdat één deel van de opnames op een steenworp afstand van mijn huidige appartement is gemaakt en een ander deel op een steenworp afstand van mijn ouderlijk huis is gemaakt. Het komt dus allemaal wel erg dichtbij.
 

JFK

Well-known member
Volgt iemand de TV Serie de Joodse Raad? Ik heb gisteren de 2e aflevering gezien, daarna direct de 1e teruggekeken. Hele indringende serie vooral vanwege het perspectief dat veel verder gaat dan goed en fout. Ik had deze kant van de Jodenvervolging eerlijk gezegd niet heel scherp.
Ik heb alle afleveringen en bijbehorende docu's gezien.
Echt indrukwekkend!
 
Bovenaan