[Transfers] Nederland

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uit de categorie 'wtf!?' transfers: Excelsior huurt de Ierse spits Troy Parrott voor één seizoen van Spurs. FM-spelers kennen die naam vast wel.
 

ALenstra

Well-known member
Paul Gladon van Fortuna Sittard naar FC Noah in Armenië. Als vervanger huurt Fortuna Sittard de 19 jarige Serviër Marko Lazetic op huurbasis van AC Milan.

Verder huurt Willem II Jeredy Hilterman van Almere City.
 

Batigoal

Well-known member
Heeft AZ soms een overeenkomst met een Portugese makelaar? Want na Tiago Dantas en Alexandre Penetra komt er met Gonçalo Esteves nog een jonge Portugees naar Alkmaar. De rechtsback wordt gehuurd van Sporting met het oog op de absentie van Sugawara vanwege de Azië Cup.
 

U.G.

Well-known member
Hij kwam als back-up van Porro… 2 (?) jaar geleden meen ik, en ja de krullenbol heeft echt wel talent, maar om redenen die voor mij onbekend zijn durft Amorim het niet aan met hem. Ik zie toewijding, goede positionering, redelijke techniek, balvast, aan z’n snelheid twijfel ik nu..want zo vaak heb ik ‘m niet zien spelen namelijk, maar dus waarom niet de gok wagen. Quaresma ( ook 1 waarvan Amorim het niet aandurfde ) kreeg onlangs noodgedwongen wel z’n kans in een topper, en sindsdien kan de coach niet om ‘m heen. Ik wens de jongen veel geluk in Nederland.
 

U.G.

Well-known member
Ze gaan ‘m echt missen in Alcochete alleen al om z’n accent al.😂 Jullie begrijpen er niks van, maar topfilmpje trust me 😁

 

Batigoal

Well-known member
Smaakmaker Tijani Noslin vertrekt bij Fortuna Sittard en gaat naar Hellas Verona, waarin hij Cyriel Ngongé gaat opvolgen. Zijn opvolger bewandelt de omgekeerde weg; Jayden Braaf wordt gehuurd van Verona.

Overigens lijkt ook NEC-aanvaller Elayis Tavsan naar Hellas Verona te vertrekken. Italiaanse ploegen blijven de Eredivisie een interessante competitie vinden om te scouten.
 
Bovenaan