[Transfers] Nederland

Batigoal

Well-known member
Vitesse huurt maar weer eens iemand van Chelsea. De 19-jarige middenvelder Mukhtar Ali komt erbij.
 

Joost

Well-known member
Ton Caanen kan ook Frankrijk van de bingokaart strepen; Lyes Houri wordt door Roda gehuurd van Bastia.

Deze topper zal eerst aansluiten bij het 2e.
 

Joost

Well-known member
Spelers huren voor Jong Roda?

Ja, ik ga geen enkele moeite doen om dit verder te verklaren. De spandoeken die zaterdag werden getoond laten wel goed zien wat er leeft onder de supporters.

We zien zondag wel wie er allemaal op het veld staan, de enige houvast die er nog is is onze achterhoede. Die staat heel behoorlijk en daarvoor is op een vervanger voor Peppie nog niemand gehaald.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, ik ga geen enkele moeite doen om dit verder te verklaren. De spandoeken die zaterdag werden getoond laten wel goed zien wat er leeft onder de supporters.

We zien zondag wel wie er allemaal op het veld staan, de enige houvast die er nog is is onze achterhoede. Die staat heel behoorlijk en daarvoor is op een vervanger voor Peppie nog niemand gehaald.

:D

Je krijgt El Makrini er waarschijnlijk ook bij!
 

Joost

Well-known member
:D

Je krijgt El Makrini er waarschijnlijk ook bij!

Niet dan?

Wat er de afgelopen jaren gebeurde was nog best te verklaren. Het team dat degradeerde werd grondig gerenoveerd maar bleek na promotie niet goed genoeg te zijn. Vandaar dat er afgelopen winter een flink aantal spelers bij kwam. Met al die spelers wilde Roda wel door maar een aantal wilde dat niet. Daarom is er afgelopen zomer behoorlijk gericht spelers aangetrokken. De kwaliteit van die spelers is echter ongelofelijk ondermaats. Dat is iets wat je Caanen echt aan kan rekenen.

Wat er nu gebeurt met is lukraak spelers halen voor het middenveld en de voorhoede. Met Badibanga, Savic en Raykov haal je 3 linksbuitens en dan wil je ook nog Van Velzen voor die plek halen. En Rosheuvel heeft ondertussen nog steeds geen concurrent voor zijn positie...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Savic een linksbuiten? Stond dat op de DVD, of hebben ze gewoon niet gescout?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Je gaat bijna hopen dat Roda degradeert.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik neem aan dat Ajax pas na de deadline begint met de tactische analyse.
Zo'n Anastasiou kan ook pas na de deadline beginnen met het bedenken van een tactisch concept. Je kan er zomaar weer 5 extra spelers bij hebben die je moet inpassen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo'n Anastasiou kan ook pas na de deadline beginnen met het bedenken van een tactisch concept. Je kan er zomaar weer 5 extra spelers bij hebben die je moet inpassen.

Dan ben je nog conservatief. Met deze snelheid kan het rap gaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Dan ben je nog conservatief. Met deze snelheid kan het rap gaan.
Ik tel de dubbelingen voor een positie niet mee natuurlijk. Ze hebben 4 linksbuitens gehaald. Veel meer dan 2 zullen ze er niet opstellen. Het is niet uit te sluiten dat ze er nog 3 bij halen, maar die tellen niet mee voor die 5 extra spelers.
 
Bovenaan