Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

bqandy

Well-known member
MSC neem ik aan.

Maar een opmerkelijke transfer van VVG doelman Ivan landlust naar Staphorst. Landlust wordt aangetrokken voor de bekercompetitie aan het begin van het seizoen:

Namens de TC van de vv Staphorst willen we jullie mededelen dat Ivan Landlust als keeper is aangetrokken om de eerste periode van het seizoen het doel van vv Staphorst te gaan verdedigen. Vanwege vakanties en andere verplichtingen van de overige keepers waren we genoodzaakt deze stap te nemen.

Concreet betekent dit dat Ivan Landlust de voorbereiding gaat meedraaien en in ieder geval de 1e voorronde van het KNVB bekertoernooi het doel zal verdedigen en laten we hopen dat hier een vervolg aan wordt gegeven d.m.v. een 2e KNVB beker voorronde.
 

noordooster

Well-known member
Volgens mij woont Jos Fidom in Meppel, toch ?
Dan zou Fc Meppel een leuke club voor hem zijn, ook qua niveau.
Zei hij bij zijn afscheid van MSC ook niet, dat hij het liefst op zaterdag wilde voetballen ?
 

bqandy

Well-known member
Nee naar Fc Meppel.

En SanMark heeft gelijk. Ik riep maar wat. :)
Jos Fidom speelt volgend seizoen voor FC Meppel

Meppel - FC Meppel heeft zich voor het nieuwe seizoen versterkt met Jos Fidom. De aanvaller komt over van hoofdklasser HZVV uit Hoogeveen.

Fidom speelde voordat hij naar HZVV vertrok acht seizoenen voor MSC. Met die club was hij uiterst succesvol en stond hij op de drempel van de Topklasse. Ook droeg hij het shirt van HODO uit Hollandscheveld en FC Emmen.

Fidom is de derde aanwinst van FC Meppel. Eerder maakte de club de komst van Pim ter Voorde (d?Olde Veste) en Juules Kwant (jeugd PEC Zwolle) bekend.
Bron: Meppeler Courant
 

Unregistere

Well-known member
Officieel zijn ze nog geen hoofdklasser, maar eigenlijk ook weer wel. Unitas is immers al gepromoveerd. De volgende versterking voor de Gorcumers is Yassin Ouja, de 22-jarige spelmaker van Magreb '90. Hij is topscorer bij de Utrechters met negen goals. Unitas krijgt een leuke selectie op deze manier.
 

Unregistere

Well-known member
SteDoCo was na het onverwachte vertrek van Ritchie Steinmann naar de Verenigde Staten op zoek naar een extra doelman, die met vaste keuze Mark Smith moet concurreren. Dat is Michel Franken geworden. De huidige doelman van zondaghoofdklasser Leonidas waagt volgend seizoen zijn kansen bij de ambitieuze club uit Hoornaar.
 

Arjen

Member
En op de site wordt terloops even gereageerd op de bestuursperikelen door te melden dat er misschien ook wat eigen jeugd aan komt.
Dit zal nog even duren denk ik.
Ik zag dat komend seizoen de jo-19 in de eerste klasse speelt en de jo-17 zelfs gedegradeerd is naar de 2e klasse.
Zal mij benieuwen hoe zich dit gaat ontwikkelen.
 

Mug

Member
Dit zal nog even duren denk ik.
Ik zag dat komend seizoen de jo-19 in de eerste klasse speelt en de jo-17 zelfs gedegradeerd is naar de 2e klasse.
Zal mij benieuwen hoe zich dit gaat ontwikkelen.

Over welke club heb je het ?
 

Arjen

Member
Over welke club heb je het ?
Ha, zie het nu pas.
Ik quote iets van mezelf ☹️
Ik heb het over Staphorst maar dat wist jij vast al 😁.
Ik refereer hier aan een melding van de club dat er jeugd door gaat stromen.
 

Mug

Member
Ha, zie het nu pas.
Ik quote iets van mezelf ☹️
Ik heb het over Staphorst maar dat wist jij vast al ��.
Ik refereer hier aan een melding van de club dat er jeugd door gaat stromen.
Arjan, je zit ook op het verkeerde topic. Een beetje in de war na een enerverend dagje Alcides.
 

Unregistere

Well-known member
ACV haalt spits Arjen Hagenauw op bij SC Genemuiden.

En DUNO D. neemt ex-prof Dominique Kivuvu over van DOVO. Hij was overbodig geworden in Veenendaal door alle aanwinsten die ze daar mogen begroeten.
 

Unregistere

Well-known member
SteDoCo, dat volgend seizoen dus weer een ambitieuze derde divisionist is ipv een ambitieuze hoofdklasser, heeft spits Beau van der Toorn aangetrokken. Hij komt over van Forum Sport.
 
Bovenaan