Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

Unregistere

Well-known member
Het ambitieuze SteDoCo had al een tijdje geen spelers meer aangetrokken. Maar vandaag toch weer een nieuweling, uit het niets. Chafik Boushaba (31) komt over van KFC Brasschaat uit Belgi?. Aanvaller die eerder voor onder meer Baronie en Halsteren speelde. De komst van Berry Powel, die door het vertrek van Frans Adelaar al op losse schroeven belandde, lijkt daarmee van de baan. Al weet je het nooit in Hoornaar.
 

Unregistere

Well-known member
Onze buren van IFC trekken even een blikje nieuwelingen open. Keeper Yordi Godijn (CWO), verdediger Stanley Ammerlaan (DOSKO), middenvelder Marcello Gomes de Veiga (XerxesDZB), aanvaller Juthlen Castillo (Spartaan '20) en ex-prof Everon Pisas (dit seizoen tussentijds gekomen en ook weer weggestuurd bij Kozakken Boys) dragen volgend seizoen het tenue van de Ambachtse zondaghoofdklasser.
 

bqandy

Well-known member
Doelman Raimon Benjamins van Hoogeveen naar MSC. Benjamins was jaren eerste doelman van Hoogeveen.
En even knippen en plakken van de MSC site voor het complete overzicht:
Eerder werd al bekend dat de MSC-selectie komend seizoen wordt uitgebreid met Vincent Oosterkamp (WHC Wezep), Stef Beute (Achilles 1894), Dedmer Kraakman (Olyphia), Remco Hof en Thom van Lingen (beide Heerenveen), doelman Marc Holterman (MSC Za1), Roy Kuijers en Tristan Veelo (jeugdcombinatie Alcides/FC Meppel, Noah Schuurman en Jim Veltmaat (SV Dedemsvaart). Ook de jeugdspelers Oussama El Mansouri, Stefan Boers en Remco van Keulen maken de definitieve stap naar de eerste selectie

Bij MSC vertrekken aan het einde van het seizoen de doelmannen Robin Kist (stopt), Bram Tijink (MSC-Amslod Za1) en Richard Strijker (SV Urk), Lennart Nijholt (onbekend), Razi Kanseyo (onbekend), Jo?l Huiskes (ZZVV) en Mehran Ali Pour Asli (Achilles 1894). Eerder dit seizoen werd al afscheid genomen van Danni Lohman (Alcides), Nima Shimeri (onbekend), Juryan Zandvliet (onbekend) en Jeffrey Stenvert (onbekend).

Shimeri speelt volgens mij weer bij Dieze West.
 

Mug

Member
Doelman Raimon Benjamins van Hoogeveen naar MSC. Benjamins was jaren eerste doelman van Hoogeveen.
En even knippen en plakken van de MSC site voor het complete overzicht:
Eerder werd al bekend dat de MSC-selectie komend seizoen wordt uitgebreid met Vincent Oosterkamp (WHC Wezep), Stef Beute (Achilles 1894), Dedmer Kraakman (Olyphia), Remco Hof en Thom van Lingen (beide Heerenveen), doelman Marc Holterman (MSC Za1), Roy Kuijers en Tristan Veelo (jeugdcombinatie Alcides/FC Meppel, Noah Schuurman en Jim Veltmaat (SV Dedemsvaart). Ook de jeugdspelers Oussama El Mansouri, Stefan Boers en Remco van Keulen maken de definitieve stap naar de eerste selectie

Bij MSC vertrekken aan het einde van het seizoen de doelmannen Robin Kist (stopt), Bram Tijink (MSC-Amslod Za1) en Richard Strijker (SV Urk), Lennart Nijholt (onbekend), Razi Kanseyo (onbekend), Jo?l Huiskes (ZZVV) en Mehran Ali Pour Asli (Achilles 1894). Eerder dit seizoen werd al afscheid genomen van Danni Lohman (Alcides), Nima Shimeri (onbekend), Juryan Zandvliet (onbekend) en Jeffrey Stenvert (onbekend).

Shimeri speelt volgens mij weer bij Dieze West.

Echt een club met ambitie. 11 spelers weg en 14 nieuwe spelers bij de selectie. Ik ben er jaloers op ! Volgend seizoen een lekker herkenbaar elftal .
 

bqandy

Well-known member
Bij de nieuwkomers zitten ook wel aardig wat oude bekenden toch?

Oosterkamp speelde een paar jaar voor MSC. Doelman Holterman speelde ook jaren in het eerste van MSC. Is een echte MSC jongen zei hij een keer. Ging een tijd naar de zaterdag. Ging niet zo lekker met de trainers twee, drie jaar geleden, ving ik op. Met Benjamins er bij heeft MSC twee prima keepers. Trainer Berry Zandink zei laatst tegen me dat er volgend seizoen een prima ploeg staat en dat lijkt me ook.
 

Mug

Member
Proef ik enig cynisme ?
Jaloezie is het geloof ik niet....

Een beetje provoceren en reacties uitlokken, daar is deze site toch voor bedoeld ! Wat MSC doet , moeten ze zelf weten. Wat ik belangrijk vind, kijk eerst na je eigen cluppie, en daar is het momenteel rustig wat mutaties betreft.
 

Unregistere

Well-known member
Het was vooral andersom in dit geval geloof ik.

Haha, okee. Vond het al opvallend dat een van de eerste nieuwtjes op de site over IFC ging. Ik vermoed dat 'Heertje' dan aan het tippen is geslagen. Die is ook fanatiek met IFC-info op onder meer VoetbalNederland.
 

noordooster

Well-known member
Ohw, ik dacht dat ze zich al iets hadden aangetrokken van mijn advies in hun enqu?te om meer nieuws te brengen uit de hoofdklassen en minder uit de eerste divisie.
 

Unregistere

Well-known member
Die kans is best aanwezig, want er is nu wel bredere aandacht voor de hoofdklasse. Kan dus zeker zo zijn dat de uitkomsten van de enqu?te daarbij een rol hebben gespeeld.

Ze maken het zichzelf daarmee trouwens niet eenvoudiger, want dat betekent nog eens een keer 64 extra clubs waarvan je het nieuws in de gaten dient te houden.
 

SanMark.

Well-known member
Fidom heeft het na een jaar wel weer gezien bij HZVV.

En dan gaat hij eindelijk naar de club waar hij misschien al een jaar of 4 bij wil voetballen.
 

noordooster

Well-known member
Het optreden van Jos Fidom is niet geworden wat HZVV ( en hijzelf) ervan verwacht had.
Fidom scoorde tot nu toe slechts 4 doelpunten, deed behoorlijk wat wedstrijden niet mee en in de wedstrijden die hij wel meedeed werd hij regelmatig gewisseld of kwam hij als invaller erin.
Op de site van HZVV wordt nog geen melding gemaakt van zijn vertrek, maar ik kan me voorstellen dat club en Jos uit elkaar gaan.
Bij HODO is hij begonnen met voetballen.
Wellicht is dat iets voor hem, hoewel die club nu toch wel is afgezakt naar een behoorlijk bedenkelijk niveau ( 4e klasse )
 
Bovenaan