Transfers hoofdklasse 2018-2019

bqandy

Well-known member
Dat is een andere Nick Borgman dan de Nick Borgman die bij De Dijk keepte, neem ik aan? Anders weet die echt niet wat die wil...

Het is een andere Nick Borgman. Deze speelde onder meer bij PEC Zwolle en FC Groningen.
Borgman zei overigens eerder in een interview ergens dat hij bij Hoogeveen weg mag als er zich een profclub meldt. SW Rehden speelt in de regionalliga en dat is het laagste profniveau in Duitsland. Rehden is sinds vandaag officieel de keeper kwijt, maar er wordt nog geen melding gemaakt van de komst van Borgman. Prima doelman trouwens die een paar stappen hoger dan de hoofdklasse wel aan kan.

Joost

Well-known member
SV Meerssen

Nieuw:
Amir Ayadi (RKVV Heksenberg)
Mustafa Berk D?kmeci (Umitspor Maasmechelen)
Vito Haenen (SCG)
Dogukan Kitapli (vv Scharn)
Jordy van der Schoot (Esperanza Pelt, Belgi?)
Ralph Wijns (RKVVL Polaris)
Jurgen de Beer (vv Unitas)
Emanuel Balendonck (vv Scharn)
George Mulleneers (MVV)

Vertrokken:
Ruud van Kempen (GSV'28)
Paul Odekerken (vv Heer)
Tom Geelen (vv Bunde)

Paul Odekerken is wel een bekende naam en basisspeler die vertrekt, de andere twee zegen me niet zoveel. Opvallendste 'nieuweling' is Jordy van der Schoot. Die begon 2018/19 ook in Meerssen maar kon in de winterstop een hoop geld gaan verdienen bij Esperanza Pelt. Hij behoede met een aantal goals Pelt voor degradatie en keert nu dus terug naar Meerssen. Opvolger van van der Schoot bij Pelt is overigens Serhat Koc die van TEC komt.

Verder enkel nieuwelingen uit 2e klasse (Heksenberg, Scharn) en 4e klasse (SCG, RKVVL/Polaris). De twee jongens van Scharn zijn in ieder geval erg jong. Meerssen scout vaak goed in de omgeving dus dat zullen we talenten zijn. Umitspor is een ploeg die in de onderste helft van 3e Provinciaal eindigde dit seizoen maar dat hoeft in Belgi? weinig te betekenen, daar kunnen op dat niveau ook nog pareltjes voor een bak centen rondlopen.

Over Jurgen de Beer kan Unregistrere vast meer vertellen al komt hij vanuit de jeugdopleiding van Unitas, ik gok op een student.

Unregistere

Well-known member
Jurgen de Beer is mij volslagen onbekend. Nooit bij zondag 1 in beeld geweest in elk geval. Op de site van Unitas stond hij vermeld als speler van het 4e en ik zie dat hij in 2016 als junior eens mocht invallen in zaterdag 1.

Zou er dus niet veel van verwachten.

bqandy

Well-known member
Ken Raghoebar van FC Groningen gaat toch niet naar Be Quick, maar naar Jong Cambuur Leeuwarden.

Unregistere

Well-known member
Nog een versterking voor DUNO D. De van Vitesse afkomstige Mats Grotenbreg is aangesloten bij de selectie van de zaterdaghoofdklasser.

bqandy

Well-known member
Nog wat Hoogeveen nieuws: Shakki Mohamed stopt vanwege priv? redenen. Hij wil zijn familie meer zien.
En Hoogeveen zoekt nog een doelman na het vertrek van Nick Borgman naar Duitsland.

Unregistere

Well-known member
Voor Grot was het toch net niet ambitieus genoeg, vermoed ik. Hij gaat niet naar DUNO D., maar kiest voor Londerzeel in Belgi?.

Unregistere

Well-known member
Yevghenny Marceli, sowieso een oude bekende voor Fregge, speelt dit seizoen in de hoofdklasse. Unitas huurt hem namelijk van FC Lienden. Hij is volgens de Gorcumers zelfs al per direct speelgerechtigd.

Bovenaan