[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nik

Member
Ruim twee jaar gelden nog uitgeleend door Heerenveen aan ADO. Nu een goed anderhalf seizoen bij Wigan gehad. Benieuwd waar hij gaat spelen bij Norwich, aangezien ze met Martin Olsen een linksback hebben laten gaan.

Brady is vandaag ook vertrokken. Ik verwacht wel dat hij als basisspeler gaat beginnen. Is vorig seizoen belangrijk geweest bij de promotie van Wigan, en dit seizoen vijf keer gescoord voor een club die onderin meedraait. Ik denk dat Norwich nu op het goede moment komt. Maar goed, ?8 miljoen is natuurlijk buiten proportie...
 

Joost

Well-known member
Ik denk juist dat 8 miljoen prima past in de Engelse transfermarkt.

Afgelopen september heb ik Wildschut nog in het shirt van Wigan gezien, was toen duidelijk een van de betere spelers van het team.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Aston Villa betaald 15 miljoen voor Scott Hogan. Die speelde 3 jaar geleden nog non-League bij Hyde, maar kwam via Rochdale en de statistiekenmannen van Brentford dus toch bovendrijven. Brentford betaalde in 2015 nog 750.000 aan Rochdale en krijgt nu dus 15 miljoen... Hebben ze goed gezien :)
 

Batigoal

Well-known member
Hiroshi Kiyotake en Sevilla vormden geen goed huwelijk en nu trekt Kiyotake naar naar Cerezo in Japan. Toch wel zeer opvallend, aangezien hij denk ik bij het gros van de teams in de topcompetities mee kan.
 

Batigoal

Well-known member
Aston Villa betaald 15 miljoen voor Scott Hogan. Die speelde 3 jaar geleden nog non-League bij Hyde, maar kwam via Rochdale en de statistiekenmannen van Brentford dus toch bovendrijven. Brentford betaalde in 2015 nog 750.000 aan Rochdale en krijgt nu dus 15 miljoen... Hebben ze goed gezien :)

Wat een walgelijk beleid hebben die Engelse clubs toch. Afgelopen zomer nog breken ze het Championship-record door spits McCormack te halen, die wordt nu verhuurd en gaat gezien zijn leeftijd niks meer opbrengen. Om dat bedrag een half jaar later te verbreken voor de volgende spits. Maar ja, geld te over dus waarom ook niet.
 

Batigoal

Well-known member
In de halfjaarlijkse categorie 'Waar is het faxapparaat kapot?' was deze keer de transfer van oud-Ajacied Suk naar Bastia afgesprongen omdat de Franse club veel te laat de documenten had gestuurd naar FC Porto. De Zuid-Koreaan moet dus nog even wat maanden geduld hebben, hoewel een transfer naar Oost-Europa of Azi? natuurlijk ook nog een optie is.

Voor de Oekra?ense spits Roman Zozulya is dat misschien maar de beste optie, want hij werd al na een dag weggepest door de fans van Rayo. Die club wilde hem huren van Real Betis, maar vanwege zijn steunbetuigingen aan een extreemrechtse organisatie werd hij verjaagd.
Ook de huurovereenkomst van Anthony Mounier (van Bologna naar Saint-Etienne) werd al na een dag verbroken; hij speelde immers jarenlang voor aartsrivaal Lyon en dat pikten de supporters van Saint-Etienne niet.
 

Batigoal

Well-known member
Melvin Platje heeft een nieuwe club gevonden. De voormalige cultheld heeft getekend bij Lommel United in Belgi?. Zijn laatste club was Hansa Rostock.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bendtner van Nottingham Forest naar Rosenborg. Ik geloof dat Rosenborg geld toe krijgt ;)
 

Batigoal

Well-known member
Ik las wel een mooie reactie: "Lord Bendtner is niet mislukt bij Nottingham, Nottingham is mislukt bij Lord Bendtner."
 

Batigoal

Well-known member
Stefan de Vrij heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Internazionale. En omdat de Milanese club carte blanche heeft gekregen om volgende zomer te investeren gaan beide clubs er ook wel uitkomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lekker kut. Dan krijgt Feyenoord hooguit een doorverkoop percentage i.p.v. een doorverkoop percentage en opleidingsvergoeding.
 

Batigoal

Well-known member
Bastian Schweinsteiger vertrekt naar Chicago Fire in de MLS. Hij mag dan gaan samenspelen met de illustere Johan Kappelhof, John Goossens en Michael de Leeuw.
 

Maasveld

Well-known member
Borussia Dortmund gaat maar weer eens bij de concurrentie shoppen. Ze hebben Mahmoud Dahoud van BMG gekocht voor aankomend seizoen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan