Makanaky
Well-known member
Memphils
M?me fils.
Memphils
Nette transfer voor Standard Luik. In september haalden ze transfervrij Ishak Belfodil, voormalig supertalent van o.a. Lyon, Inter en Parma die inmiddels speelde in het Midden-Oosten. Na weer fit geworden te zijn maakte hij zulke indruk, dat Ronald Koeman hem nu na 4 maanden naar Everton haalt voor bijna 15 miljoen euro.
Trent Sainsbury, die vorige seizoen van PEC Zwolle naar China vertrok gaat het seizoen afmaken bij Inter Milaan.
Haha wut?
Het verhaal zit dus iets anders, ja hij haat naar Inter, maar gaat hij daar spelen??
Door de nieuwe regelgeving binnen het Chinese voetbal liep er een buitenlander teveel bij de club waar Sainsbury zat. Maar nu hebben ze het probleem snel opgelost. Het bedrijf wat bij de club van Sainsbury inzet (of dat die club van de bedrijf is kan ook) heeft ook aandelen bij Inter Milaan en zo is deze deal snel gemaakt..
Yanick Wildschut voor 8 miljoen naar Norwich. Ziek!!!
Ik snap je reactie maar hij schijnt t in Engeland vrij behoorlijk te doen.Yanick Wildschut voor 8 miljoen naar Norwich. Ziek!!!
We hebben het over de kelder van het Championship waar hij het aardig doet en daarvoor was het aardig in League one. 8 miljoen is echt belachelijk.Ik snap je reactie maar hij schijnt t in Engeland vrij behoorlijk te doen.
Zou verstandige stap zijn!Boetius naar Genk?