Is het ook. Engelsen die buiten de Premier League spelen zijn sowieso zeldzaam. Al loopt Ashley Cole geloof ik nog steeds bij AS Roma rond.
Joe Hart naar Torino. Dat vind ik een opmerkelijke overgang.
Hart is toch 1ste keeper van Engeland? Nu volg ik de Italiaanse competitie niet op de voet maar... Torino? Dat is toch een club die elk jaar voor plek 10 tot 12 speelt.
Deadline Day! E?n van leukste dagen in het jaar. Dat betekent Twitter aan en gaan. :duim:
Welke twitter accounts volg je daarvoor? Of bepaalde #?
Bony snap ik nog wel, maar Sissoko en Martins Indi zou je als club niet moeten halen.Op de slotdag krijgt Moussa Sissoko dan eindelijk nog zijn transfer. De middenvelder van Newcastle is uit het Franse trainingskamp naar Londen gevlogen om een transfer naar Tottenham af te ronden.
Bony en Martins Indi gaan naar Stoke City.
Op de slotdag krijgt Moussa Sissoko dan eindelijk nog zijn transfer. De middenvelder van Newcastle is uit het Franse trainingskamp naar Londen gevlogen om een transfer naar Tottenham af te ronden.
Bony en Martins Indi gaan naar Stoke City.
Bony snap ik nog wel, maar Sissoko en Martins Indi zou je als club niet moeten halen.
Knap dat ze dat krijgen voor een speler die vorig seizoen in clubverband niks gepresteerd heeft en wat leuke invalbeurten op het EK had.Sissoko gaat voor het wisselgeld van 40 miljoen euro. Mooi afgerond bedrag.