[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Is het ook. Engelsen die buiten de Premier League spelen zijn sowieso zeldzaam. Al loopt Ashley Cole geloof ik nog steeds bij AS Roma rond.
 

Batigoal

Well-known member
Is het ook. Engelsen die buiten de Premier League spelen zijn sowieso zeldzaam. Al loopt Ashley Cole geloof ik nog steeds bij AS Roma rond.

Bij het glamoureuze LA Galaxy tegenwoordig. Ravel Morrison speelt bij Lazio en verder is Andr? Wisdom van Liverpool gisteren naar Red Bull Salzburg gegaan. Dat is het zo'n beetje op hoger niveau. Daarnaast zullen er ongetwijfeld nog wat Engelsen in de marge spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Hart is toch 1ste keeper van Engeland? Nu volg ik de Italiaanse competitie niet op de voet maar... Torino? Dat is toch een club die elk jaar voor plek 10 tot 12 speelt.

Om meer in beeld te blijven had Hart denk ik beter in Engeland kunnen blijven. Sunderland was misschien niet de meest aantrekkelijke keuze, maar zo laat in augustus is de Europese (sub)top al voorzien van keepers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sunderland was voor het nationale team inderdaad beter geweest en zal financieel ook niet ongunstiger zijn. Misschien is hij echter toe aan een avontuur.
 

Batigoal

Well-known member
Welke twitter accounts volg je daarvoor? Of bepaalde #?

#DeadlineDay is trending vandaag, dus daar zal het meeste gebeuren. Vooral in Engeland met live-uitzendingen een dingetje, dus je ziet veel Engelse geruchten.

Voor de liefhebber: Jurriaan van Wessem (@jurrvanwessem) is voetbaljournalist voor de hele Mediterraanse regio en heeft vaak interessante scoops en feitjes van voetbalclubs uit die regio. Leuke Twitteraar om te volgen.
 

Batigoal

Well-known member
Op de slotdag krijgt Moussa Sissoko dan eindelijk nog zijn transfer. De middenvelder van Newcastle is uit het Franse trainingskamp naar Londen gevlogen om een transfer naar Tottenham af te ronden.

Bony en Martins Indi gaan naar Stoke City.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Op de slotdag krijgt Moussa Sissoko dan eindelijk nog zijn transfer. De middenvelder van Newcastle is uit het Franse trainingskamp naar Londen gevlogen om een transfer naar Tottenham af te ronden.

Bony en Martins Indi gaan naar Stoke City.
Bony snap ik nog wel, maar Sissoko en Martins Indi zou je als club niet moeten halen.
 

Marinos

Well-known member
Op de slotdag krijgt Moussa Sissoko dan eindelijk nog zijn transfer. De middenvelder van Newcastle is uit het Franse trainingskamp naar Londen gevlogen om een transfer naar Tottenham af te ronden.

Bony en Martins Indi gaan naar Stoke City.

Bony snap ik nog wel, maar Sissoko en Martins Indi zou je als club niet moeten halen.

Sissoko gaat voor het wisselgeld van 40 miljoen euro. Mooi afgerond bedrag.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wilshire van Arsenal naar Bournemouth (huur). Er waren 22 clubs die hem wilden huren.
 

Batigoal

Well-known member
Manchester City had graag een Martialletje gedaan door €45 miljoen te bieden op de 17-jarige Monaco-spits Kylian Mbappe, maar dit bod is afgewezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan