[Transfers] Buitenland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Oh dat zou kunnen, las alleen maar dat er ivm de Fair Play niets gekocht kon worden tot ze wat zouden verkopen.

Dit dus. Ze zullen toch echt moeten verkopen voordat ze weer iets doen. Wel zonde overigens, ik ben fan van Icardi. Prachtspits en een echte aderlating voor De Boer. De overstap van Inter naar Napoli vind ik nou ook geen grote vooruitgang.
 

U.G.

Well-known member
Dan zal Icardi wel vertrekken bij Inter want dat geld hebben ze anders niet.

Dat is wat ik ook dacht.

Ze hebben/ of krijgen wel een Chinese eigenaar, net zoals hun stadgenoot meen ik gelezen te hebben. Voor mij hoeft die deal iig niet door te gaan.
 

U.G.

Well-known member
Oh dat zou kunnen, las alleen maar dat er ivm de Fair Play niets gekocht kon worden tot ze wat zouden verkopen.

Dat schijnt opgelost te zijn volgens de Gazzetta vandaag, check dit ; wij verhuren 'm het eerste jaar gewoon aan de Italianen...de kosten daarvan zijn 10 miljoen, en het jaar daarop zijn ze 'm middels een clausule in de huurovereenkomst verplicht te kopen voor 40 miljoen...het klinkt te simpel maar daar sta je dan idd als Uefa zijnde met je Fair Play. Maandag wordt ie al verwacht in Milaan. Als hij vanavond niet meespeelt in de competitie-opener is dit verhaal waar.

Gisteren zat Indi niet meer in de selectie van Porto, en hij is niet ingeschreven voor de CL. Die zal dus echt vertrekken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ok maar dan lijkt me dat je volgend jaar toch alsnog een probleem hebt? Gevalletje uitstel van executie tenzij er volgend jaar echt een schip (lees: nwe eigenaar) met geld binnen komt maar die indruk krijg ik nou vooralsnog niet in Itali?.
Bizar hoe dat in 25 jaar toch compeet omgedraaid is, wilde je als club de hoofdprijs vangen voor je spelers dan moest je toch echt een Italiaanse club hebben, nu krijg je belachelijke bedragen alleen nog maar van PL clubs.

Indi zal toch ook niet echt de hoofdprijs opleveren lijkt me, hoewel, zie boven. Zal wel voor 20 miljoen naar Hull City gaan ofzo.
 

U.G.

Well-known member
Bizar hoe dat in 25 jaar toch compeet omgedraaid is, wilde je als club de hoofdprijs vangen voor je spelers dan moest je toch echt een Italiaanse club hebben.

Dit was precies het onderwerp van een verhitte discussie tussen m'n broer en ik ( maar da's altijd zo ). De vrije val van de laatste jaren van de Italianen. Een kwartier lang niet-nagecheckte argumenten op elkaar afvuren ( betere propaganda-machine in Engeland, calcio cal die investeerders afschrok...etc )..en daarna verder over tot de orde van de dag :D
 

ALenstra

Well-known member
Dorus De Vries van Nottingham Forest naar Celtic voor twee jaar. De doelman werkte eerder bij Swansea City al onder Celtic manager Brendan Rodgers.
 

Makanaky

Well-known member
Gezien zijn capaciteiten heeft Mario G?mez tot dusverre het maximale of zelfs meer uit zijn carri?re gehaald.
 

ALenstra

Well-known member
Nooit van gehoord maar Bayern M?nchen had ook belangstelling. RB Leipzig zou iets van 15 miljoen betaald hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een Engelsman die kan voetballen? Die is dan toch meteen 100 miljoen plus waard? Goed gescout van RB Leipzig!
 

Pascallovic

Well-known member
Vooral bijzonder dat een PL club hem dan niet gepakt heeft. Of zou deze speler het gedrag echt waard zijn? Dan snap ik het wel.
 

Batigoal

Well-known member
Anderlecht heeft het Belgische record voor duurste aankoop verbroken door tien miljoen euro te betalen voor de Roemeense spelmaker Stanciu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan